piątek, 20 lipca 2012

Kolorowe zdobycze - paletka i lakier

Witajcie moi drodzy,
dzisiejszy post jest właściwie czystym przypadkiem, bo nie zamierzałam dzisiaj nic dodawać, aż w moje ręce nie dostały się 2 rzeczy, które dzisiaj kupiłam i od razu stwierdziłam, że muszę je Wam pokazać. Ja się w nich zakochałam!!!

Pierwszą rzeczą, która mnie urzekła jest lakier firmy Eveline - Color Show! 
Cena 6,99 w Rossmannie na identycznym standzie co limitowanka Essence - New League.


Jest to przepiękny różowy kolor o którym zawsze marzyłam, bo gdzieś, kiedyś widziałam taki kolor na paznokciach u dziewczyny, która była na meczu koszykówki w Zielonej Górze w CRS.
Na marginesie:

 Zastal ZG - brązowy medalista basket ligii!!!. 

WRACAJĄC DO TEMATU, kolor lakieru to:


BOSKO wygląda na paznokciach i wystarczy pomalować jedną warstwę by idealnie pokryć paznokcie, zresztą oceńcie sami jak wygląda po pomalowaniu 1 warstwy:


Kolejną rzeczą, która podbiła moje serce jest paletka - paletka nie byle jaka! posiadająca rewelacyjne rozświetlające, letnie kolory za gigantyczną kwotę ! 2,99 ! w Tanim Sklepie


Gdy ją otworzyłam to zakochałam się w kolorach a gdy wypróbowałam cienie na ręce, okazały się miękkie i dość dobrze napigmentowane. Stwierdziłam, że muszę ją mieć, szkoda tylko że były tylko te kolory, bo inne warianty kolorystyczne też by mi się przydały ;)


Swatche:


Dzisiejszy dzień zaliczam do MEGA udanych, gdyż mam dwie rzeczy za łączną kwotę 9,98, dobrej jakości i takie o których marzyłam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku