czwartek, 2 stycznia 2014

OLAY Anti Wrinkle Firm & Lift - krem + serum na dzień 2w1

Kochani,
przede wszystkim witam Was w 2014 roku i z całego serca życzę i Wam i sobie szczęścia, pomyślności i by nasze marzenia się spełniły a nasze plany doczekały się realizacji a także by przybywało nam coraz to więcej obserwatorów a firmy biły się o współpracę z naszymi blogami.

A teraz czas na pierwszy post w nowym 2014 roku...
Ostatnio na blogu był post o moim ulubionym serum, które stosuję na noc >>Skocz do posta o serum<< a dzisiaj będzie o moim odkryciu, które stało się moim ulubionym kosmetykiem na dzień. Jest to krem + serum Anti Wrinkle Firm&Lift od firmy OLAY:

OLAY Anti Wrinkle Firm&Lift - krem + serum na dzień 2w1
"Olay Anti Wrinkle Firm&Lift - krem + serum na dzień 2 w 1 sprawnie łączy w sobie działanie kremu przeciwzmarszczkowego i serum ujędrniającego, aby przy użyciu jednego produktu jednocześnie zmniejszyć widoczność zmarszczek i linii mimicznych. 
W efekcie mamy natychmiast odczuwalną jedwabistą gładkość oraz bardziej jędrny i zliftingowany wygląd skóry już po 21 dniach.
Krem ten szybko się wchłania, dzięki nietłustej konsystencji, krem ten idealny pod makijaż.

Olay Anti Wrinkle Firm&Lift - krem + serum na dzień 2 w 1 polecany jest dla kobiet powyżej 40go roku życia."

Na ten krem-serum trafiłam parę miesięcy temu w Rossmannie, wtedy była to nowość i cała ta fioletowa seria była w promocji. 
Ja postanowiłam, że kupię sobie połączenie kremu z serum bo jeszcze nigdy takiego kosmetyku nie używałam i tak oto to serum zagościło na mojej półce w łazience.
Wtedy krem ten kosztował mnie 24,99 a w regularnej cenie kupimy go za 38,99 za 50ml.

Krem ten znajduje się w plastikowym opakowaniu, które niestety wyrzuciłam. Sama buteleczka kremu jest również plastikowa, podłużna i z pompką, co dla mnie jest genialnym dozownikiem tego kosmetyku, bo przy naciśnięciu pompki na dłonie wychodzi idealna ilość kremu by zaaplikować go na twarz i szyję.

Zapach kremu jest dość ładny ale ewidentnie chemiczny. Konsystencja kremu jest dość gęsta, krem niespływna z rąk a jego kolor to bardzo blady perłowy fiolet, który widać na 2gim zdjęciu:

OLAY Anti Wrinkle Firm&Lift - krem + serum na dzień 2w1
Mimo tego, że krem jest dość gęsty to na pierwszym miejscu w składzie ma wodę przez co bardzo łatwo wciera się go w skórę, do tego błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy, za to nasza skóra jest rzeczywiście jedwabiście miękka. Krem ten idealnie nadaje się pod makijaż - podkład na nim świetnie się rozprowadza, nie roluje się.
Cera jest wyczuwalnie nawilżona i napięta.

Krem ten jest przeciwzmarszczkowy i jak dotąd żadna nowa zmarszczka na twarzy nie pojawiła mi się a te istniejące pod oczami spłyciły się. Tylko nie wiem czy jest to zasługa właśnie tego kremu czy też tego serum na noc, a może obydwu naraz...

Krem ten jest bardzo wydajny - jedna pompka to jedna aplikacja kosmetyku na twarz i szyję. Ja stosuję ten krem już od ok 5ciu m-cy, dzień w dzień i nadal go mam.
Niestety minusem jest fakt, że tak naprawdę nie wiem ile kremu w opakowaniu jeszcze mi zostało. Ale już zaopatrzyłam się w nowe opakowanie tego kremu bo jak na razie nie mam zamiaru zmieniać go na żaden inny kosmetyk na dzień pod makijaż, mimo tego że jest on teorytycznie przystosowany dla Pań w wieku 40+.

POLECAM!
MOJA OCENA: 10/10

Przypominam również o ROZDANIU, które trwa od 15.12.2013 do 07.01.2014




21 komentarzy:

  1. Napis na nagłówek wykonałam w programie Adobe Photoshop.Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku