poniedziałek, 26 stycznia 2015

GINEintima Test pH

W listopadzie opublikowałam post na temat dość częstej dolegliwości kobiet - grzybica miejsc intymnych. Teraz postanowiłam opublikować post na temat tego, jak można profilaktycznie sprawdzać jak się ma nasze pH  w miejscu intymnym. Możemy również używać tego testu jeżeli podejrzewamy u siebie infekcję pochwy lub kiedy jesteśmy w ciąży, kiedy istnieje ryzyko przedwczesnego porodu lub kiedy podejmiemy kontakt seksualny z nowym partnerem.
Wcześniej, parę razy widziałam w telewizji reklamę testu pH więc będąc ostatnio w aptece kupiłam test GINEintima:

"GINEintima Test pH pozwala samodzielnie określić poziom pH i dzięki temu wykryć infekcję pochwy. Dzięki specjalnemu aplikatorowi pomiar pH jest bezbolesny i łatwy do wykonania w domu. Już po kilku sekundach możesz odczytać wynik."

Test kosztuje ok. 7zł, zapakowany jest w kartonik a w środku znajduje się ulotka oraz szczelnie zapakowany aplikator:


Jak zrobić test?
- aplikator należy włożyć do pochwy na głębokość 1-3 cm, a pole testowe aplikatora delikatnie dociskać do tylnej ściany pochwy. Pozwoli to na zwilżenie pola testowego wydzieliną pochwową.
- po wyciągnięciu aplikatora z pochwy należy porównać kolor na polu tekstowym z kolorem na skali. Wartość pH przypisana odpowiedniemu kolorowi na skali kolorystycznej stanowi wynik testu.




Prawidłowy wynik pH pochwy (poniżej 4,5) bez żadnych dodatkowych objawów jest stanem prawidłowym, przy jednoczesnym występowaniu objawów takich jak świąd, białe, serowate upławy wskazuje na zakażenie drożdżakowate, zwane też grzybicą pochwy. Wtedy możemy użyć żelu do higieny intymnej, dopochwowo tabletek ActiCand30 a zewnętrznie kremu ClotriActiv.

Poziom pH ulega podwyższeniu w przypadku zakażeń bakteryjnych (powyżej4,5) - w tym przypadku zalecane jest użycie żelu dopochwowego Vagi Active: 


Jeżeli poziom naszego pH wskazuje powyżej 5 to może być to oznaka rzęsistkowicy, więc oprócz stosowania żelu dopochwowego Vagi Active niezwłocznie musimy udać się do lekarza:


Uważam, że stworzenie takiego kompleksowego programu leczniczego dla kobiet to strzał w 10tkę, szczególnie dla takich kobiet jak ja, które często łapią jakieś bakterie np. po kąpieli w basenie, morzu czy po antybiotykach.

6 komentarzy:

  1. Miałam go, ale wg mnie jest kiepski, czasem wychodzi tak, że nie można zdecydować, który kolor pokazuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich przypadkach producent zaleca zrobienie jeszcze jednego testu albo najlepiej pójść do lekarza. U mnie ten test się sprawdził i pokazał prawidłowy wynik.

      Usuń
  2. Super, że o tym napisałaś. Może dzięki temu niektóre kobiety zrozumieją, że trzeba o siebie zadbać, aby problemy się nie zwiększyły. Nawet taki nowotwór ma swoje początki z zaniedbania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam taka nadzieję i dlatego też powstał ten test, bo czasami jeden test może wiele nam pokazać i szybko coś wykryć, niż mamy żyć w niewiedzy a potem się zdziwić...

      Usuń
    2. * powstał post nie test :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku