piątek, 13 grudnia 2013

Lovely nude make up kit - paletka 12stu cieni do powiek

Kochani,
ostatnio będąc w Rossmannie, sterczałam przy szafie firmy Lovely i zastanawiałam się nad kupnem różu z serii Snow Dust, lecz zamiast różu w koszyku wylądował lakier z tej samej serii. 
I już odchodząc od szafy, jeszcze raz rzuciłam na nią okiem, z tym że prawie na sam dół i mój wzrok przykuła paletka 12stu cieni do powiek - nude make up kit
Zachwyciłam się kolorami i bez namysłu kupiłam ją, gdyż kosztowała niecałe 12zł.

Lovely nude make up kit - paletka cieni do powiek
Paletka ta w większej części stworzona jest w tonacji ciepłej - znajdziemy tu kolory beżowe, złote, miedzie, brązy a także chłodne, stalowe srebra. W paletce znajdują się 3 cienie matowe, 8 cieni perłowo-metalicznych i  jeden mat z drobinkami:


Cienie Lovely łudząco przypominają te z paletki Urban Decay NAKED 2, z tym że jakość tych od Lovely zapewne gorsza jest niż tych z palety NAKED 2. Ale wizualnie to jakby tania, polska kopia cieni Urban Decay. Porównajcie sami:

Paletka Lovely NUDE vs. Urban Decay NAKED 2
Jeżeli chodzi o pigmentację cieni Lovely, to zdecydowanie lepiej prezentują się one w palecie niż w rzeczywistości bo maty są prawie niewidoczne a jasne perełki są dość delikatne. Za to ciemne cienie są mocno napigmentowane. Oto swatche cieni nałożonych bez bazy:

Lovely nude make up kit - swatche
Ich jakość w porównaniu do ceny jest naprawdę bardzo dobra - cienie nie osypują się i nie ścierają w ciągu dnia, są troszkę słabo napigmentowane jednak gdy pod cienie nałożymy bazę lub kredkę, kolory są bardziej widoczne i nasycone więc możemy stworzyć z nich ładny, dzienny makijaż. Oto jeden z nich:


Ja z paletki tej jestem zadowolona aczkolwiek nie są to cienie typu "WOW" - delikatne dzienniaki, w końcu to paletka nude.
Jeżeli podoba Wam się ta paletka to biegnijcie do Rossmanna bo z półek znikają w chwilę...

POLECAM
MOJA OCENA 6/10

6 komentarzy:

  1. Widziałam wczoraj tę paletkę na innym blogu. Zaciekawiła mnie, bo na Urban Decay to mnie nie stać. Jak znajdę ją w moim Rossmannie to pewnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie mogłam sobie jej odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta paletka :) ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna i tania, tylko troszkę kolorki delikatne są...

      Usuń
  4. Polowałam, polowałam i nie upolowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie dzisiaj je kupilam, jak dla początkujące są super :D
    Obserwuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku