środa, 9 kwietnia 2014

KOLORY na ustach idealne na WIOSNĘ czyli moje typy pomadek i błyszczyków

Kochane moje dziewczyny!
Wiosna jest taką porą roku gdzie chce nam się żyć, bo wszystko wkoło budzi się do życia. Kwitną pąki na drzewach i krzewach, ptaki cierkają w głos i co najważniejsze - świeci słońce, dzięki któremu mamy energię do działania i mamy mnóstwo pomysłów, które chcemy zrealizować. 
W końcu zrzucamy te kilogramy ciuchów, na rzecz bardziej przewiewnych tkanin, no i nasz makijaż znacznie różni się do tego jesienno-zimowego. Pełno w nim nasyconych kolorów, nie tylko na powiekach, dlatego ja dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje typy pomadek i błyszczyków, które idealnie wpasują się w słoneczną pogodę i które będą rzucać się w oczy :) 
Wszystkie te pomadki i błyszczyki możecie kupić w polskich drogeriach lub sklepach osiedlowych a ceną nie przekraczają 17zł.


No to zaczynamy... oto swatche kolorów, które proponuję na wiosnę:


BELL Air Flow (cena ok. 11zł) - błyszczyki o bardzo intensywnych, neonowych kolorach i prześlicznym zapachu, uwielbiam je:



CATRICE Ultimate Colour (cena 16,99) - pomadki te odkryłam niedawno i od pierwszego użycia zakochałam się w nich i wiem, że sukcesywnie będę kupowała nowe kolorki, gdyż pomadki te są niesamowicie kremowe, bardzo dobrze napigmentowane a gama kolorystyczna jest dość spora, więc każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie. Kolor 050 (princess peach) jest moim hitem wśród wszystkich pomadek - piękny pastelowo-brzoskwiniowy kolor, idealnie wpasowany w trendy wiosenne na ustach:


WIBO Eliksir (cena ok. 9zł) - pomadki o kremowej konsystencji w bardzo ładnych, żywych kolorkach:


AVON Color Trend (cena 15zł) - bardzo pozytywnie zdziwiłam się jakością tych pomadek, które są kremowe, mają ładne kolory i są dość trwałe:


LOVELY Extra Lasting (cena ok. 8zł) - piękne, intensywne, matowe błyszczyki, które w chwilę zasychają na ustach:


BELL Tint Lipstick (cena ok. 10zł) - fajna, nawilżająca pomadka, która z lekko różowych ust na początku, po chwili zrobi nam śliczny malinowy kolor na ustach:


I jak podobają się Wam moje propozycje pomadek i błyszczyków na słoneczne, wiosenne dni? Macie którąś z wymienionych przeze mnie pomadek, a może macie swoje własny typy?
Pozdrawiam gorąco :*

15 komentarzy:

  1. 1 i 4 <3
    choć nie lubie błyszczyków ale na ten pierwszy byłabym w stanie się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie numerem jeden jest wśród blyszczyków jest ten neonowy róż. Pieknie wygląda na ustach.

      Usuń
  2. Podobają mi się oranże, muszę kupić sobie coś w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz kupić sobie coś pomarańczowego bo to kolor tej wiosny!

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się Catrice, to kolory nude to zdecydowanie moje kolory, oraz ich pochodne:) Uwielbiam róże, ale takie blade, ale w pozostałych czuję się fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie kolory to polecam Ci jeszcze numer 190 z tej serii - nudowy róż.

      Usuń
  4. spora kolekcja, chyba kupię passion color trend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to tylko nieliczne pomadki z mojej kolekcji :-) passion jest slicznym kolorem. Lubię go, tylko jest to dość intensywny kolor.

      Usuń
  5. ja mam dokładnie jeden błyszczyk, jedną pomadkę (i to raczej ochronną, ale również z kolorem) i miodek ochronny do ust. jestem zaskoczona taką ilością u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko część kolekcji moich pomadka i blyszczykow :-) ja do pewnego czasu też nie malowałam ust pomadkami w tak intensywnych kolorach i też uzywalam znikomej ilości kosmetyków do ust. Aż przyszedł czas gdzie nie wyobrażałem sobie nie mieć pomalowanych ust i stąd ta kolekcja tych kolorowych cudeniek.

      Usuń
  6. Ten brzoskwiniowy Catrice jest śliczny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko wibo nr 1 i jest rewelacyjny! A ja tez myślalam o tego typie poście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie byś i ty stworzyła taki post. Poznaliśmy również Twoje typy pomadek i blyszczykow.

      Usuń
  8. hej! ja akurat tego kolorku o który pytałaś nie mam, ale Joanna go dostała - tu możesz zobaczyć http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/2014/04/avon-gel-finish-mauvelous.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odpowiedź. Bardzo interesowało mnie jak ten kolor wygląda w realu i teraz wiem, że jednak się na niego nie skuszę a chciałam go kupić. Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku