środa, 7 maja 2014

Nowa zakładka na blogu - METAMORFOZY

Kochani,
do tej pory zawsze publikowałam jedynie swoje zdjęcia, gdzie pokazywałam Wam jak wykonać dany makijaż i jak on wygląda w całości na mojej buzi. W końcu postanowiłam stworzyć zakładkę z przemianami makijażowymi różnych kobiet, które trafiły w moje ręce.
Na razie znajdziecie tam dwie METAMORFOZY, jednak sukcesywnie będę tę zakładkę uzupełniała zdjęciami "przed" i "po"...

Mam nadzieję, że METAMORFOZY w moim wykonaniu przypadną Wam do gustu :) 
A może Wy macie ochotę na makijaż ślubny, okolicznościowy, wieczorowy czy też dzienny, hmmmmm? Mój kalendarz na 2014 rok jeszcze do końca zapełniony nie jest, wolne terminy czekają :)



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku