poniedziałek, 27 kwietnia 2015

BORJOIS Rouge Edition Velvet - Matowa pomadka do ust

Bardzo długo nie mogłam się przekonać do kupna jednej z tych pomadek, i mimo, że wszyscy się nimi zachwycali, ja w nie nie wierzyłam... aż w końcu kupiłam :)

"Nowa pomadka od Bourjois z matowym wykończeniem i intensywnymi kolorami, o lekkiej, przyjemnie nakładającej się formule, której nie czuć na ustach.
Rouge Edition Velvet ma niewiarygodną formułę, która tuż po aplikacji sprawia wrażenie lakieru do ust, ale po nałożeniu przemienia się w matową, jedwabiście gładką i lekką teksturę.
Ukośnie ścięty aplikator w formie gąbeczki sprawia, że pomadkę nałożysz łatwo i precyzyjnie.
Wzbogacona w czyste pigmenty i lotne olejki, formuła gwarantuje kolor, lekkość i daje poczucie ekstremalnego komfortu, a pomadka długo utrzymuje się na ustach. Dostępna w 8 kolorach."

Ja wybrałam dla siebie piękny, soczysty róż - numer 05 Ole flamingo! 
Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej pomadki, bo już z niejedną tego typu pomadką miałam do czynienia i za każdym razem, mimo obietnic producenta przeżywałam rozczarowanie, a bo zła konsystencja, a bo produkt ciężko dobrze rozsmarować na ustach, a bo pomadka  zasycha za szybko lub za wolno, a bo to zjada się nierównomiernie z ust no i oczywiście schodzi z usta po godzinie. Więc i takie nastawienie miałam i przy tej pomadce.

Pomadka ma dość dziwny zapach, raczej nie jest on przyjemny. Konsystencja jest gęsta ale produkt bardzo łatwo i dokładnie można rozprowadzić na ustach. Moim zdaniem pomadka zastyga na ustach w idealnym czasie, nie za szybko i nie za wolno, po nałożeniu jej na usta, te są nawilżone a nie suche, jak w przypadku innych tego typu pomadek no i co najważniejsze pomadka utrzymuje się na ustach bardzo długo, bo ponad 6 godzin. Pomadka schodzi z ust równomiernie, nie ma nieestetycznych smug czy obwódki ust. 

Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i na pewno kupię sobie kolejną i kolejną... :) A to zdjęcia jak pomadka wygląda na ustach:



 

2 komentarze:

  1. Też skusiłam się na tą pomadkę (w innym kolorze), ale jakoś za nią nie przepadam. Fakt, ma fajne wykończenie, długo utrzymuje się na ustach, niestety na moich skłonnych do przesuszenia ustach dobrze nie wygląda, koloru nie można stopniować, a szkoda, bo tak mocnych odcieni na co dzień nie lubię. Ogólnie, zachwyt nią był przed zakupem, a po nabyciu jej jakoś mi przeszło ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku