poniedziałek, 31 sierpnia 2015

EVELINE Błyskawiczny lifting SOS na kurze łapki

Niestety do tej pory nie znalazłam tego idealnego kosmetyku pod oczy, i mimo że używałam ich wiele to i tak żaden z nich nie spełnił w 100% moich oczekiwań. Więc postanowiłam zadziałać na zmarszczki czymś silniejszym... i tak mój wybór padł na błyskawiczny, silnie skoncentrowany lifting pod oczy od firmy EVELINE:

"Bogata, silnie skoncentrowana formuła Błyskawicznego Liftingu SOS na „kurze łapki”, dzięki połączeniu zaawansowanych składników aktywnych z nowoczesną technologią SOS Lift & Hyaluron™, widocznie redukuje „kurze łapki” i zmarszczki wokół oczu. Zapewnia intensywny i długotrwały efekt liftingu (napięcia skóry), głęboko nawilża i wygładza skórę.
INNOWACYJNA FORMUŁA BOGATA W ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI AKTYWNE:
- bioHyaluron Complex™ – bogaty w kwas hialuronowy, silnie wygładza i nawilża naskórek, dzięki 
  czemu działa jak lifting. Ujędrnia i uelastycznia. Wypełnia głębokie zmarszczki od wewnątrz.
- Pullulan– intensywnie nawilża, napina i wygładza. Chroni przed szkodliwym działaniem 
  czynników  zewnętrznych.
- PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, 
  poprawiają witalność i żywotność komórek skóry.
- Oligoceane™ – minerały wód termalnych,bogate w sole mineral-ne i oligoelementy, intensywnie 
  nawilżają i wygładzają.
- D-panthenol i alantoina – regenerują warstwę hydrolipidową, nawilżają, ujędrniają i uelastyczniają"

Kosmetyk ten to dość gęsty, żelowy i bezwonny preparat, który bardzo łatwo aplikuje się na skórę. Żel nie wchłania się dość dobrze, więc ja go używam jedynie na noc. Kiedy pierwszy raz użyłam tego żelu, miałam tak strasznie naciągniętą skórę wokół oczu, że aż było to nieprzyjemne, ale przynajmniej czułam efekt liftingu :) potem skóra się już przyzwyczaiła i nie była już tak ściągnięta jak pierwszym razem.
Niestety, za każdym razem po aplikacji bardzo szczypały mnie oczy i mimo że nie wklepywałam żelu pod same oczy tylko ciut niżej, żel jakby się przemieszczał i dostawał się w oczy.
Oddałam go koleżance, więc tak naprawdę nie mogę stwierdzić czy też żel działa czy nie...  na pewno nie nadaje się dla wrażliwców :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku