wtorek, 19 stycznia 2016

FIXSIN zestaw do płukania zatok i nosa

Od bardzo dawna borykam się z problemem chorych zatok, bo tak to jest kiedy jako dziecko rodzice mówili "noś czapkę zimą", a ja jak tylko wychodziłam z domu, czapka lądowała w plecaku.... No i tak co jesień i zimę jestem chora na zatoki i niestety bez antybiotyków i to bardzo silnych obejść się nie może :( 
W listopadzie byłam już poważnie chora i brałam antybiotyki i teraz znowu dopadła mnie ta przypadłość, stwierdziłam jednak, że do lekarza po kolejne antybiotyki nie pójdę więc udałam się do apteki po zestaw do płukania zatok i nosa, farmaceutka poleciła mi zestaw FixSin - butelka do irygacji zatok wraz z 10 saszetkami roztworu (cena ok. 35zł)

"Zestaw zaleca się stosować w celu prewencyjnej, objawowej lub pooperacyjnej pielęgnacji nosa i zatok, głównie w przypadku: zapalenia zatok przynosowych; nieżytu nosa różnego pochodzenia; przed i po zabiegach chirurgicznych nosa i zatok; dla utrzymania higieny nosa i zatok.
 Zestaw Fixsin udrażnia i oczyszcza nos i zatoki z nadmiernej wydzieliny oraz zalegającego śluzu przez co ogranicza gromadzenie się czynników mających wpływ na powstawanie infekcji."

Fixsin zestaw do płukania nosa i zatok składa się z butelki do płukania nosa i zatok oraz kompletu saszetek. Każda saszetka zawiera substancję rozpuszczaną, chlorek sodu, przeznaczoną do sporządzenia roztworu stosowanego do płukania nosa i zatok.


Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej metody, mimo że czytałam w necie, że jest bardzo skuteczna. No i przede wszystkim pytanie: czy ja się przy tym nie utopie :) a na pewno się cała zasmarkam... uroczo.
Kiedy pierwszy raz użyłam tego produktu byłam w szoku, ile zielonej wydzieliny wyleciało mi z nosa, nie zrobiłam zdjęcia gdyż było to obrzydliwe, jestem w szoku że coś takiego w ogóle może zalegać w ciele człowieka...  
I tak wypłukiwałam z siebie to wszystko rano i wieczorem przez 5 dni, już czwartego dnia nic w zatokach nie miałam... A mój problem zniknął bez płukania antybiotyków, czyli okazuje się że można! 
Od teraz kiedy tylko poczuję, że zaczynają mi się zatykać zatoki od razu sięgnę po ten preparat i Wam też go polecam jeżeli macie identyczny problem z zatokami jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku