poniedziałek, 18 lipca 2016

AVON perowa kuracja do paznokci

Już od jakiegoś czasu byłam sfocusowana na te odżywki, ze względu na ich kolory, które w katalogu wyglądały obłędnie, szczególnie kolor tej jaśniejszej odżywki wpadł mi w oko, dlatego w końcu je zamówiłam:


"Kuracja, przywracająca paznokciom zdrowy blask i nadająca opalizujący efekt. Lekka, płynna formuła dokładnie kryje i błyskawicznie schnie. Wzmacnia i chroni paznokcie."



Ja posiadam 2 z 3 dostępnych kolorów: sheer pink - jasny różowy kolor ze srebrnymi drobinkami i sheer lilac ze srebrno-niebieskimi drobinkami. 
Odżywki mają fajną, nie za lejącą się ale też nie za gęstą konsystencję, bardzo łatwo je rozprowadzić na paznokciach i bardzo szybko schną do matu. I tak naprawdę zalety tych odżywek w tym momencie się kończą...  Przy pierwszych dwóch warstwach koloru (przy jasnym różu) prawie nie widać a kiedy nałożę trzecią warstwę, kolor jest ok, ale odżywka bardzo szybko odpryskuje (w obu wariantach). Nie utrzyma się nawet jeden dzień. Dodatkowo nie wiem co to za kuracja, skoro nie robi nic z paznokciami. Nie polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku