poniedziałek, 2 stycznia 2017

LEFROSCH Squamax i Pilarix - doskonały problem na rogowacenie skóry, łupież, łojotokowe zapalenie skóry

Od jakiś 3 lat w okresie jesienno - zimowym zmagam się z problemem łuski na głowie a właściwie na skroniach i na czubku głowy. Oczywiście ja, jako ekspert od tego typu problemów, byłam pewna, że to łupież i z uporem maniak używałam szamponu przeciwłupieżowego. No wyobraźcie sobie, że jakoś to nie pomagało, przeciwnie, robiła mi się jeszcze większa skorupa, która niemiłosiernie swędziała, ja do drapałam przez co miałam wszędzie białe płatki, no raczej estetycznie to nie wyglądało:


Oczywiście byłam z tym u dermatologi i dostałam sterydy, w razie czego wcierać... no więc wcierałam ale niestety, efekt żaden. W końcu poszłam do znajomej farmaceutki i ta poleciła mi ten oto duet:


SQUAMAX emulsja (200ml, cena ok. 23,00) to pierwszy preparat zawierający łącznie kwas salicylowy i mocznik, przeznaczony do leczenia zaburzeń rogowacenia skóry w przebiegu wielu chorób dermatologicznych. Skutecznie usuwa nadmierne rogowacenie, ułatwiając oddziaływanie innych leków. Jest niezwykle komfortowy w zastosowaniu: nie powoduje nadmiernego przetłuszczenia, łatwo zmywalny wodą z dodatkiem szamponu lub mydła.
Składniki aktywne:
  • kwas salicylowy 5% - zapewnia działanie złuszczające pogrubiałej warstwy rogowej naskórka;
  • mocznik 20% - silnie nawilża, zwiększa elastyczność warstwy rogowej naskórka;
  • substancje pomocnicze - stabilizują właściwe natłuszczenie i nawilżenie skóry. 
Emulsja ta dość dziwnie pachnie, lekko kwaskowo i ma gęstą konsystencję. Nakładam ją na newralgiczne punkty na głowie, kiedy skóra jest podrażniona, to wtedy piecze. Po ok. 4 godzinach zmywam, czasem jednak zdarzy mi się trzymać emulację całą noc. Kiedy zmyję ją z głowy, po łusce ani śladu... dodatkowo skóra przestała mnie niemiłosiernie swędzieć.
Dodatkowo by nawilżyć skórę stosuję krem mocznikowy:

PILARIX krem to nowoczesny preparat skutecznie zapobiegający nadmiernemu rogowaceniu skóry. Poprzez zwiększenie nawilżenia warstwy rogowej naskórka przyspiesza procesy regeneracji skóry w przebiegu wielu dermatoz, działa przeciwzapalnie. Zalecany w przypadkach rogowacenia okołomieszkowego, po depilacji, wyprysku w fazie nadmiernego łuszczenia, przewlekłej suchości skóry, jako środek przyspieszający regenerację skóry między okresami sterydoterapii zewnętrznej.
Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na kwas salicylowy lub pozostałe składniki kremu, ciąża, okres karmienia piersią, wiek poniżej 12 roku życia, niewydolność nerek lub wątroby. Nie stosować w przypadku bakteryjnych, wirusowych lub grzybiczych zakażeń skóry. Nie stosować kremu na błony śluzowe, wargi, okolice moczowo-płciowe, do oczu i na skórę w okolicy oczu.
Zawiera:
- kwas salicylowy 2 % - ułatwia oddzielanie się nawarstwionych rogowaceń naskórka
- mocznik 20% - silnie nawilża, zwiększa elastyczność warstwy rogowej naskórka
- panthenol - działa kojąco, przeciwzapalnie w przypadkach podrażnień, niezależnie od przyczyny
- alantoinę - przyspiesza regenerację skóry chorobowo zmienionej, podrażnionej, biologicznie uszkodzonej.

Krem również kwaskowo pachnie i jest kwaśny w smaku (żeby nie było, że jadłam). Krem bardzo dobrze nawilża, stosuję go na różne części ciała, a już rewelacyjny jest po depilacji bikini. Rewelacyjnie koi skórę i mam wrażenie, że włoski się po tym kremie mniej wrastają. krem ten bardzo dobrze spisuje się pod makijaż, szybko się wchłania i pozostawia cerę miękką, aksamitną. mimo, że nie wiem czy on nadaje się do twarzy.  Bynajmniej nic z buzią mi się po zastosowaniu tego kremu nie dzieje.


Ogólnie, uważam że są to bardzo dobre preparaty na bardzo problematyczne miejsca na naszym ciele i wiem, że nie zamienię już ich na żadne inne.

9 komentarzy:

  1. ჩვენ გთავაზობთ სამკურნალო სხვადასხვა ჯანმრთელობის პრობლემები, გამოყენებით ნარკოტიკების, რომ უკვე მიეწოდება მარცვლეულის შეიძლება დაავადების განკურნება მთლიანად.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for the information, the articles you present are very useful and hopefully provide inspiration for the community in developing the knowledge and skills

    salep penghilang bekas luka
    obat fistula ani tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń
  3. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/21/8-tips-ampuh-dan-aman-memuaskan-istri-sampai-klimaks-di-diranjang/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze że opisujesz ten problem bo wiem że ma go wiele osób. Gdy ktoś z was chciał jednak umówić się do kosmetologa lub innego specjalisty z branży beauty to polecam to zrobić na stronie https://wellmetime.com/ dzięki tej stronie macie dostęp do profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Pomocna recenzja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku