piątek, 25 maja 2012

Moje tusze


Witajcie,
dzisiaj chcę pokazać Wam tusze do rzęs, które aktualnie używam. Nie są to tusze z górnej półki, gdyż ja takich nie stosuję, bo po pierwsze szkoda mi na takie pieniędzy a po drugie te za ponad 100zł nie sprawią że nagle będę miała firanki na oczach. Staram się więc nie przekraczać kwoty 50zł i tego się trzymam.
Mimo, że najtańszy tusz to kwota ok. 9zł a najdroższy to 39zł, jak dla mnie miedzy nimi nie ma różnicy, możliwe że dlatego, bo ja zawsze pod tusze stosuję bazę.

TECHNICZNIE o tych tuszach:
Rimmel, Extra Super Lash (pogrubiający i wydłużający) - cena ok. 13zł, szczoteczka zwykła, lekko podkręcona
Lovely, Curling Pump Up (pogrubiający i wydłużający) - cena ok. 9zł, szczoteczka sylikonowa, z jednej str włoski krótkie (do nakładanie tuszu), z drugiej długie (do rozczesywania rzęs).
Szczegółowa recenzja w poście "Tusz do rzęs firmy Lovely.
Rimmel, Lash Accelerator (wydłużający i odżywczy) - cena ok. 37zł, szczoteczka zwykła, przy końcach cieniutka, po środku grubsza
Clinique, Lash Doublig + Lash Building Primer (pogrubiający) - cena 39zł (w promocji), szczoteczka zwykła, stożkowata.
Szczegółową RECENZJĘ tuszu Clinique znajdziecie w poście "Clinique 2w1", kolejne w przygotowaniu...

1 komentarz:

  1. Ja też mam tusz Lovely, który jak za tą cenę jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku