wtorek, 18 grudnia 2012

Miss Sporty - pomadka Perfect Colour Lipstick i lakier Lasting Colour - recenzja

W końcu ogarnął i mnie szał gwiazdkowych zakupów i wczoraj wybrałam się na poszukiwanie prezentów, a kupując prezenty dla bliskich, nie mogłam zapomnieć o sobie :) i nie wstąpić do Rossmanna.
A tam ogrom promocji i jak zwykle musiałam się powstrzymywać by nie nakupić dla siebie różnych kosmetyków. Wytrzymałam wiele pokus, ale nie udało mi się przejść obojętnie obok szafy firmy Miss Sporty, gdzie najpierw wpadły mi oko w promocji lakiery za 4,99 a potem pomadki za 6,99. I tak oto wyszłam ze sklepu bogatsza o 2 produkty:


Zacznijmy może od szminki. Jest to pomadka z serii Perfect Colour Lipstick (supertrwała szminka do ust) w kolorze 050 - przepiękny perłowy róż, który zawiera w sobie drobinki odbijające światło.  


"Szminka dostępna w 20 intensywnych odcieniach. Zapewnia długotrwały kolor przez 6 godzin. Specjalna formuła nie wysusza ust i sprawia, że są miękkie i dobrze nawilżone. Szminka jest kremowa i ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach." *


Jest to moja pierwsza pomadka z firmy Miss Sporty i przyznam, że jestem z niej zadowolona. Pomadka jest miękka więc nakłada się ją bez problemu. Dodatkowo nawilża usta, nie wysusza ich i nie podkreśla suchych skórek. Zapach ma troszkę dziwny, lekko chemiczny, ale nie odpychający.
Po nałożeniu na usta, nawet długo się trzyma i nie zbiera się w kącikach. Kolor pomadki możemy sobie stopniować. Jak za taką cenę to pomadki te są godne uwagi.

Oto jak pomadka prezentuje się na ustach:

* info ze str  http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=26569

Pora na lakier.
Lakiery z serii Lasting Colour z Miss Sporty są powszechnie znane i lubiane, za ich jakość oraz cenę, więc ja za dużo o swoim lakierze nie będę się rozpisywać. Powiem tylko, że jest to mój któryś z kolei lakier Miss Sporty i o żadnym z nich nie mogę wypowiedzieć się negatywnie, również i o tym.
Tym razem kupiłam bardzo subtelny, transparentny kolor, który idealnie nadaje się do wykończenia francuskiego manicuru. Jest to lakier o numerze 040:


"Trwały lakier do paznokci. Nie odpryskuje i nie ściera się do 7 dni. Profesjonalny pędzelek zapewnia idealne krycie i precyzyjną aplikację. Do wyboru 17 odcieni lakieru." *


Wszystkie lakiery z serii Lasting Colour mają fajny duży pędzelek, dobrze kryją, nie smużą, szybko schną i długo utrzymują się na paznokciach, a w dodatku kosztują (w regularnej cenie) 5,49, więc czego chcieć więcej?
Obok lakierów z Silcare są to moje ulubione lakiery!

Tak lakier prezentuje się na paznokciach przy jednej warstwie:


Oczywiście zdjęcia nie oddadzą prawdziwego efektu jaki daje ten lakier. Pomalowane nim paznokcie w zależności od padania światła na nie, mienią się różnymi kolorami: różowym, zielonym, niebieskim. Na prawdę piękny lakier, który ślicznie wygląda z frenchem. Polecam!

* info ze str http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=33602

 

1 komentarz:

  1. No faktycznie pomadka jest sliczna i różowiutka, bardzo pasuje Ci ten kolorek!
    Pznokietki masz rewelacyjne i aż Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku