sobota, 10 sierpnia 2013

NIVEA nawilżający balsam do ciała pod prysznic

Kochani,
jakiś czas temu na FB firma Nivea Polska organizowała akcję "Niebieska Rewolucja", gdzie 1000 osób po odpowiedzi na pytanie "Czym jest dla Ciebie relaks", otrzymywało nowość firmy czyli balsam do ciała pod prysznic.


Wzięłam udział w tej zabawie i zostałam jedną z laureatek, no i otrzymałam w nagrodę nawilżający balsam do ciała pod prysznic:

"Rewolucja, pierwszy balsam do ciała pod prysznic NIVEA!

Balsam do ciała pod prysznic to wygodny i przyjemny sposób na uzyskanie aksamitnie miękkiej skóry już pod prysznicem!


Działanie:
Nakładasz odżywczą formułę z mleczkiem migdałowym bezpośrednio na mokrą skórę. Balsam działa jak odżywka, szybko i łatwo nawilżając skórę. Po kilku sekundach spłukujesz pozostałości balsamu z ciała. Następnie możesz od razu się wytrzeć i ubrać, nie czekając na wchłonięcie się balsamu do ciała.
Stosując balsam do ciała pod prysznic oszczędzasz 4 min. dziennie, czyli aż 24h w ciągu roku. To zupełnie tak, jakby ktoś podarował Ci dodatkowy dzień!


Rekomendowana cena detaliczna: 16,99zł/250ml i 24,49zł/400ml"*


"Instrukcja obsługi" tego balsamu jest taka, że myjemy się swoim żelem pod prysznic, spłukujemy pianę, nakładamy na mokrą skórę balsam do ciała pod prysznic NIVEA, czekamy chwilę, spłukujemy i wycieramy się ręcznikiem:

 
Zanim napiszę Wam jakie mam odczucie po używaniu tego balsamu, zacznijmy może od opakowania balsamu. Ja otrzymałam wersję nawilżającą, 400ml.

Opakowanie jest ładne, takie estetyczne. Nie wiem czemu kojarzy mi się z czystością, to chyba dobrze, w końcu to kosmetyk pod prysznic.  
Zamknięcie solidne, otwierane do góry. Dziurka przez którą wylatuje balsam jest spora, ale po naciśnięciu butelki wylatuje przez nią odpowiednia ilość produktu.  
Jedyny minus tego opakowania jest taki, że pod prysznicem wszystko jest mokre, i ręce i butelka balsamu, więc czasami opakowanie wyślizgiwało mi się z rąk. Miejsce gdzie łapiemy butelkę, mogło by być wklęsłe.
Zapach balsamu jest bardzo przyjemny - taki kremowy a jego konsystencja jest lekko lejąca się.



Jeżeli chodzi o działanie balsamu to ja jestem nim zachwycona!!! Nienawidzę po kąpieli smarować się balsamami bo wkurza mnie to, że trzeba czekać aż te się wchłoną. A po użyciu tego balsamu nie trzeba robić nic - tylko cieszyć się gładką skórą. Bo trzeba przyznać, że skóra po użyciu tego kosmetyku jest bardzo gładka i miękka w dotyku!
Już wiem, że balsam ten na stałe zagości w mojej łazience, bo jest to produkt naprawdę rewelacyjny
Tym kobietom, które nie lubią balsamowania swojego ciała, firma NIVEA zrobiła "dobrze" :)

gorąco POLECAM!!!
MOJA OCENA: 10/10



3 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale raz czytałam recenzję o nim i była raczej negatywna, dlatego w tej chwili, po przeczytaniu Twojej pozytywnej recenzji, zainteresował mnie ten produkt, jestem ciekawa czy byłabym z niego zadowolona, chyba będę musiała go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz skórę normalną to ten balsam będzie dla Ciebie naprawdę dobry. Możliwe, że jeżeli ktoś ma bardzo, bardzo suchą skórę to ten balsam się nie sprawdzi i stąd ta negatywna opinia na jego temat. Mi on bardzo przypadł do gustu.

      Usuń
    2. Aktualnie mam normalną skórę, więc powinien się sprawdzić :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku