czwartek, 27 lutego 2014

Sense&Body girls best friends - pędzle do makijażu

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pędzle, po których nie spodziewałam się niczego wielkiego ponieważ były bardzo tanie (jak na "profesjonalne" pędzle do makijażu), 
a które pozytywnie mnie zaskoczyły a jeden z nich pokochałam nad życie. 
Mowa o pędzlach od firmy Sense&Body - pędzel do pudru (ok. 15zł), pędzel do zadań specjalnych (ok. 12zł) i pędzel do cieni (ok. 6zł):

Sense&Body girls best friends - pędzle do makijażu

PĘDZEL DO PUDRU - Klasyczny pędzel do pudru wykonany z miękkiego, syntetycznego włosia. Doskonały do nakładania sypkich i prasowanych pudrów. Specjalnie wyprofilowany kształt pozwala na równomierną i precyzyjną aplikację.

PĘDZEL DO ZADAŃ SPECJALNYCH - Pędzel wykonany z miękkiego, syntetycznego włosia. Płasko ścięta główka oraz delikatne, nieco dłuższe końcówki to duet do zadań specjalnych. Doskonale wymodeluje kontur twarzy, oraz wygładzi końcowy efekt makijażu. 
Super trik: użyj go także do nakładania bazowych cieni, rozświetlaczy lub do usuwania nadmiaru pudru. 

PĘDZELEK DO CIENI -  Pędzelek do cieni wykonany z syntetycznego włosia. Precyzyjnie nakłada sypkie, prasowane i wypiekane cienie. Znakomicie cieniuje i łączy kolory na powiece.

Pędzle te wypatrzyłam w drogerii Hebe i najpierw kupiłam pędzel do pudru, gdyż już dawno takiego szukałam. Oczywiście patrząc na cenę nie spodziewałam się po nim cudów, ale skoro był tani to go wzięłam. Dodatkowo pędzle wyglądają tak uroczo z tym małym diamencikiem na trzonku, że nie mogłam się mu oprzeć....


Gdy przyszłam do domu, rozpakowałam pędzel. Jak ogromne było moje zdziwienie gdy pędzel okazał się niesamowicie miękki! Świetnie poddawał się podczas przykładania go do buzi, a nakładanie sypkiego pudru tym pędzlem okazało się istną przyjemnością. Pędzel równomiernie rozprowadza puder, nie tworząc przy tym plam. Pędzlem tym jestem po prostu zachwycona! Używam go dzień w dzień i nie wyobrażam sobie innego pędzla do pudru w moi zbiorze pędzli. Takie cudo za tak śmieszne pieniądze!!!

Po zachwycie pędzlem do pudru stwierdziłam, że muszę mieć więcej tych cudownych pędzli. Kupiłam pędzel do zadań specjalnych i do cieni.

Na początku nie potrafiłam znaleźć zastosowania dla pędzla do zadań specjalnych, mimo że producent poleca go do nakładania cieni na powiekę... bez przesady, kto ma tak wielką powiekę??? 
Próbowałam nim nakładać podkład, ale okazał się za miękki, potem nakładałam nim bronzer i róż, ale też do tych czynności ten pędzel mi jakoś mi nie podpasował. Próbowałam też nakładać nim cienie na powiekę :/ ale wyszło jak wyszło :) 
W końcu pędzel ten okazał się idealny do nakładania bazy pod makijaż i w ten sposób używam go do tej pory. Oczywiście pędzel ten jest również nieziemsko miękki i używanie go w makijażu to przyjemność.

A pędzelek do cieni? Też jest fajny, chociaż jest troszkę twardy, jednak nie kłuje w powiekę podczas używania go. Jest to pędzel, który służy do nakładania cieni i tak też go stosuję i spisuje się w tym temacie dobrze.

Używam tych pędzli już ponad 3 m-ce i jak do tej pory z żadnego włoski nie wyłażą, po "kąpieli" pędzle wracają do swego pierwotnego stanu a trzonki nie wychodzą ze skuwek.  
Uważam, że pędzle Sense&Bodywprost rewelacyjne i za taką cenę to aż grzech ich nie kupić, dlatego bardzo Wam je polecam a w szczególności pędzel do pudru - mój włochaty ulubieniec!!!


A jeżeli chcecie wygrać pędzelek do cieni Sense&Body, oraz inne kosmetyki zapraszam Was na rozdanie z okazji Dnia Kobiet - macie jeszcze 3 dni na zgłoszenie się!


17 komentarzy:

  1. też posiadam te pędzle są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam pędzel tej marki do podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie kupiłam, gdyż posiadam już tego typu z PeggySage a na co dzień używam z Hakuro, ale ten Sense&Body prezentuje się całkiem ciekawie. Gdybym nie posiadała już pędzli do podkładu na pewno zaopatrzyłabym się właśnie w ten Sense&Body.

      Usuń
  3. jeszcze o takich nie słyszałam,ale jak widac super sprawa za nieduże pieniądze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej o nich nie słyszałam, natknęłam się na nie w drogerii i zachęcona ceną kupiłam. Dopiero później zaczęłam szperać na ich temat w necie i czytałam same dobre opinie. Jak widać nie tylko ja zachwyciłam się tymi pędzlami. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. wow, wyglądają tak profesjonalnie, a takie tanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są na prawdę profesjonalne. Nic nie można im zarzucić. A ta cena....

      Usuń
  5. mówisz że w Hebe można nabyć? To ja się pofatyguję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, można je kupić jedynie w drogerii Hebe. Szkoda że nie są bardziej rozpowszechnione. Jak ktoś nie ma w pobliżu siebie Hebe, może jedynie je kupić przez internet.

      Usuń
  6. Ten do zadań specjalnych wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam skunksika i dwa pędzle do pudru - uwielbiam je ;)
    Są świetne jak za tak niską cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę, te pędzle. Ja inwestuję kasę w Hakuro i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też posiadam parę pędzli z Hakuro, ale ten do pudru Sense&Body jest naprawdę rewelacyjny i to jeszcze za tak małe pieniądze.

      Usuń
  9. Chętnie przygarnęłabym zwłaszcza ten do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pędzelki, chętnie widziałabym je w swojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro ten do pudru cieszy się takim zainteresowaniem, postaram się by znalazł się wśród nagród w następnym rozdaniu :) Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku