czwartek, 13 lutego 2014

TOŁPA serum odmładzające do rąk

Mimo iż mroźne dni mają się ku końcowi, to i tak zawsze przed wyjściem na zewnątrz i w trakcie spacerów wcieram w skórę rąk krem. Jak do tej pory moim ulubieńcem był krem z Ziaji z kozim mlekiem, ale jakiś czas temu w drogerii Hebe w promocji było serum odmładzające do rąk od Tołpy, więc kupiłam.

TOŁPA serum odmładzające do rąk

"Spowolnij proces starzenia się skóry dłoni. Ciesz się gładką, nawilżoną i zregenerowaną skórą rąk. Dzięki nasyceniu naturalnych ekstraktów roślinnych Twoja skóra staje się miękka i wyraźnie odmłodzona, a paznokcie zadbane.
Składniki roślinne: torf Tołpa, ekstrakt roślinny z bawełny i kwiatów koniczyny, masło shea, d - pantenol, alantoina, keratyna."


Opakowanie kremu wizualnie prezentuje się bardzo ładnie. Konsystencja kremu jest dość gęsta a zapach przyjemy, taki organiczny. 
Bałam się, że serum to nie będzie się dobrze wchłaniało w skórę dłoni i będzie zostawiało tłustą warstwę na powierzchni dłoni, ale nic takiego nie miało miejsca - serum ładnie się wchłania i nie zostawia tłustego filmu na rękach
Skóra rąk po zastosowaniu tego serum jest przyjemnie gładka i miękka w dotyku. Co do jego działania odmładzającego to oczywiście nie mam zdania na ten temat, bo musiałabym używać tego serum latami i dopiero gdy już będę starsza panią, mogłabym stwierdzić czy mam odmłodzone ręce czy nie :)

I mimo, że z działania tego kosmetyku jestem zadowolona, to od serum (a tak jest ten kosmetyk nazwany) oczekiwałam czegoś więcej - czegoś treściwszego, mocniej działającego, a jest to po prostu (moim zdaniem) dobry krem do rąk i chociaż dla osób o bardzo suchej skórze dłoni on nie przypadnie do gustu, bo będzie za słaby, to dla osób o normalnej skórze serum Tołpa będzie fajnym kosmetykiem do rąk. 


Przypominam Wam również o ROZDANIU z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet:


5 komentarzy:

  1. Miałam, ale szału nie zrobił. Polecam Ci krem z Lidla migdałowy - tani i genialny!! Naprawił moje dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby to serum a działa jak krem :-\ a tego kremu z Lidla nigdy nie miałam. Na pewno niebawem się w niego zaopatrzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. hm. nie wszystko złoto co się świeci ;) czasem lepiej kupić tańszy a może okazać się lepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście serum to nie było drogie bo kosztowało wtedy 5, 99, nawet nie wiem jaka jest jego cena regularna. Ale faktycznie spodziewałam się po kosmetyku od firmy Tołpa czegoś więcej niż jedynie gladkosci skóry rąk...

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym spróbowała czegoś nowego!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku