wtorek, 2 września 2014

COLLAGEN Noble Health - nutrikosmetyk z kolagenem rybim

W ramach współpracy z portalem prekursorki.pl jakiś czas temu otrzymałam do testowania kolagen w tabletkach od firmy Noble Health:

"Twoje codzienne wsparcie pielęgnacji. Zawarte w produkcie witaminy i minerały chronią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, przywracając jej jędrność oraz sprężystość. Ponadto pomagają zachować zdrowe i lśniące włosy oraz utrzymać dobrą kondycję paznokci.

 Poznaj właściwości składników aktywnych produktu:

  • Ekstrakt z pestek winogron oraz witamina C wspomagają prawidłowe funkcjonowanie skóry 
  • Witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry (m.in. elastyczność i sprężystość)
  • Witaminy C i E chronią skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników (ochrona przed stresem oksydacyjnym) 
  • Cynk pomaga w prawidłowej syntezie białka, utrzymując w dobrej kondycji i zdrowiu skórę, włosy i paznokcie
  • Biotyna, selen i cynk pomagają zachować zdrowe i lśniące włosy
  • Unikalne połączenie kolagenu rybiego, kwasu hialuronowego, witamin i minerałów w jednej tabletce
Produkt wolny od substancji modyfikowanych genetycznie. Opracowanie zostało przygotowane przez Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie.

Dlaczego Collagen?

To luksusowy suplement diety stworzony w oparciu o innowacyjne połączenie najwyższej jakości naturalnych składników aktywnych. Zawarte w nim witaminy i minerały chronią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, przywracając jej naturalną jędrność oraz sprężystość, rekomendowane w kuracjach anti-age. Ponadto biotyna pomaga zachować zdrowe oraz lśniące włosy, a cynk i selen utrzymują dobrą kondycję paznokci.

Składniki
Zawartość w zalecanej do spożycia
dziennej porcji produktu
2 tabletki
4 tabletki
Witamina  E
6 mg (50%)*
12mg (100%)*
Witamina  C
40 mg (50%)*
80 mg (100%)*
Biotyna
12,5µg (25%)
25 µg (50%)
Cynk
5 mg (50%)*
10 mg (100%)*
Selen
27,5 µg (50%)*
55 µg (100%)*
Ekstrakt z pestek  winogron, w tym:
20 mg
40 mg
Proantocyjanidyny
19 mg
38 mg
Kolagen rybi
400 mg
800 mg
Kwas hialuronowy
15 mg
30 mg"

Kiedy tylko otworzyłam paczuszkę i wyskoczyła mi jej zawartość, pomyślałam sobie że jest to produkt zdecydowanie z górnej półki. I rzeczywiście, kiedy weszłam na stronę producenta, okazało się że produkt kosztuje prawie 70zł
W plastikowym pudełeczku znajduje się 90 tabletek a zalecane dzienne ich spożycie to 2x2 tabletki - 2 rano i 2 wieczorem. I tak też czyniłam. 
Po około 5 dniach od pierwszego połknięcia tabletek, na mojej buzi wykwitło stado pryszczy, istne kartoflisko! Byłam przerażona, bo pryszcz poganiał pryszcza!!! Po jakimś czasie, dzięki Bogu pryszcze zaczęły znikać. Ale znowu przeraziłam się swoimi odrostami na włosach, bo w pewnym momencie włosy zaczęły rosnąć w porażającym tempie. Chcąc, nie chcąc udałam się do fryzjera na pasemka. 
Wiedziałam doskonale, że to zasługa tych tabletek i byłam na nie wściekła, że przez nie miałam tyle "kłopotów", ale z drugiej strony oznaczało to, że tabletki działają!

Obecnie, po skończonej jednej buteleczce tego produktu, moja cera jest jakby bardziej miękka i sprężysta, włosy nadal rosną w przyspieszonym tempie i kompletnie nie wypadają a paznokcie są troszkę bardziej twarde (na czas zażywania tych tabletek zaprzestałam stosowania diamentowej odżywki z Eveline, która sprawiała że moje paznokcie były niesamowicie twarde).

Do tej pory łykałam przeróżne preparaty na cerę, włosy i paznokcie ale żaden z nich nie dał mi takich widocznych zmian jakie zaszły we mnie i na mnie :) jak tabletki Collagen Noble Health.
Bardzo bym chciała stosować te tabletki nadal, ale uważam że są ciut za drogie na moją obecną sytuacje materialną.
Żałuję również, że nie można dostać tego produktu w sklepach czy też aptekach a jedynie na stronie producenta, gdzie wysyłka jest gratis dopiero przy zakupach powyżej 100zł, więc nie wchodzi w grę kupowanie pojedynczego opakowania tabletek, bo to już kompletnie się nie opłaca, bynajmniej moim zdaniem... ale jeżeli chcecie kupić faktycznie działające tabletki to serdecznie Wam polecam właśnie twe.

A czy Wy miałyście kiedyś to czynienia z tymi tabletkami lub z innymi produktami firmy Noble Health?

Fakt, iż otrzymałam ten produkt w ramach współpracy z portalem prekursorki.pl nie wpłynął na treść mojej opinii o produkcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku