czwartek, 2 października 2014

EFEKTIMA Diamond Premium - przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Po moim zachwycie nad kremem do twarzy na dzień z firmy Efektima postanowiłam kupić sobie krem pod oczy z serii Diamond Premium:

 "Specjalistyczny krem przeciwzmarszczkowy do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu dla kobiet po 45 roku życia. Połączenie drogocennych składników przy regularnym stosowaniu kremu pozwala zmniejszyć widoczność zmarszczek, a także zapobiega pojawianiu się nowych. Wpływa na poprawę struktury skóry poprzez odbudowę kwasu hialuronowego. Wpływa na redukcję cieni i sińców pod oczami."

Krem kosztuje 14,99, dostępny jest w Rossmannie. Krem znajduje się w ładnym, plastikowym słoiczku, w kolorach bardzo kobiecych. Konsystencja kremu jest dość gęsta:


Krem ma kolor perłowo-różowy i ma miły zapach, taki pudrowy. Mimo, że konsystencja jest gęsta, to krem nie jest typowym treściwcem, mega tłustym i zapychającym. Jest gęsty ale przy tym lekki i szybko wchłaniający się.


Po aplikacji tego kremu, skóra wokół oczu jest miękka, delikatna i aksamitna. Korektor pod oczy na tym kremie rozprowadza się i trzyma bardzo dobrze. Co najważniejsze KREM NIE SZCZYPIE W OCZY!!!
Oczywiście spektakularnych efektów przeciwzmarszczkowych nie zauważyłam ale i tak uważam, że jest to bardzo dobry krem pod oczy, który mogę spokojnie polecić.

Zapraszam Was również do wzięcia udziału w ROZDANIU

6 komentarzy:

  1. Ja wybieram kremy przede wszystkim nawilżające ;) Bo jeszcze zmarszczek nie mam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam prawie 30 lat więc przeciwzmarszczkowe kremy są dla mnie już wskazane :) chociaż nawilżacza - żel nawilżajacy z Zumy - też czasami używam.

      Usuń
  2. nie znam tego kremu, jak nie szczypie w oczy to super bo mnie większośc daje taki "efekt" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie. Ciężko mi znaleźć krem który nie szczypie mnie w oczy. Do tej pory znalazłam tylko 3 kremy które nie szczypią. Przez ok. 10 lat poszukiwań. Niestety mam bardzo wrażliwe oczy... :(

      Usuń
  3. Dla mnie "nie szczypanie w oczy" to nie zaleta, a oczywistość. kremy, które "szczypią" natychmiast odstawiam, bo one mogą uszkodzić nawet oko. Jeśli masz skłonną do podrażnień skórę pod oczami, musisz "namierzyć" składniki, które ją podrażniają i używać delikatnych kosmetyków. Też mam taką skórę i tak zrobiłam. Musiałam zrezygnować z wielu kosmetyków, ale wolę dbać o wzrok niż o skórę...

    OdpowiedzUsuń
  4. No dla mnie to zaleta i to duza bo mnie większość kremów szczypie w oczy i ciężko mi znaleźć taki który by tego nie robił. A jakiego Ty używasz? Może też go wyprobuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku