wtorek, 9 grudnia 2014

AVON Glow perełki brązujące

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam dobrze znany produkt firmy Avon - kuleczki brązujące:

"Pudrowe perełki brązujące w ciepłych kolorach zapewnią cerze złocisty blask. Dzięki pigmentom odbijającym światło perełki gwarantują efekt skóry muśniętej słońcem. Kosmetyk można nakładać zarówno na twarz, jak i na dekolt oraz ramiona."

Jest to moje pierwsze opakowanie tych perełek, wcześniej przez wiele lat używałam kuleczek od firmy Oriflame >> skocz do posta << i byłam bardzo ciekawa tych od firmy Avon. Dość długo czekałam na promocję, aż w końcu się doczekałam i kupiłam je za 24,99. 

Kuleczki znajdują się w dość solidnym, odkręcanym opakowaniu i chronione są gąbeczką, która niemiłosiernie śmierdzi :/ W środku znajdziemy 3 kolory perełek: złoty, jasny brązowy i ciemny brązowy:


Kuleczek używam już od długiego czasu i muszę przyznać, że ich wydajność jest bardzo duża,  zużycie jest minimalne!
Perełki bardzo łatwo aplikuje się na policzki (pędzel EcoTools do bronzera), nie można przesadzić z ilością produktu, bez problemu możemy sobie "dawkować" ilość produktu i budować kolor, który jest delikatny, naturalny, nie pomarańczowy. Kolor na policzkach trzyma się przez cały dzień, nie ściera się z policzków.
Jedynym minusem tego produktu jest to, że podczas nabierania koloru na pędzel perełki wchodzą między włosie pędzla i możemy je łatwo pogubić, ale ogólnie z produktu jestem bardzo zadowolona i używam go codziennie od wielu, wielu m-cy.

Tak kolor prezentuje się na policzkach:


4 komentarze:

  1. Są świetne , ale naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba przyznać że efekt jaki dają jest bardzo naturalny

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To serdecznie polecam zacząć używam tego typu kosmetyki

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku