piątek, 8 kwietnia 2016

BOURJOIS Healthy Mix Anticerne Correcteur - korektor pod oczy

Dziś mam dla Was recenzję korektora po oczy od firmy Bourjois z osławionej serii Healthy Mix:

"Stworzony do walki z cieniami pod oczami. Dodaje skórze blasku i usuwa oznaki zmęczenia. Formuła korektora została wzbogacona o upiększające wyciągi z owoców:
- morela: rozświetla i rozjaśnia,
- malina: aktywuje mikro-cyrkulację,
- melon: nawilża.
Dostępny w trzech odcieniach"

Korektor zamknięty jest w higienicznej tubce, łatwo go wydobyć z opakowania a kiedy bedzie miał sie ku końcowi, tubkę można przeciąć i wtedy nic nam się nie zmarnuje (ja lubię takie tubkowe opakowania).
Posiadam korektor najjaśniejszy z całej "aż" 3kolorowej gamy, w odcieniu 51 eclat clair, który utrzymany jest w żółtej tonacji. Mimo, że jest on najjaśniejszy to i tak moim zdaniem dla bardzo bladych osób będzie za ciemny:



Korektor ma gęstą konsystencję ale mimo tego jest bardzo lekki, nie wysusza skóry pod oczami, bardzo dobrze rozprowadza, no i jest wydajny, bo wystarczy dosłownie kropelka na opuszek by pokryć nim cienie pod oczami. Korektor  szybko zasycha więc trzeba go od razu po zaaplikowaniu przypudrować. 
Moje cienie pod oczami nie są hardkorowe ale jednak są, a ten korektor wyśmienicie sobie z nimi radzi - korektor bardzo dobrze kryje a przy tym rozświetla, przez co mamy ładniejsze spojrzenie nawet jak mamy gorszy dzień. Korektor ten radzi sobie nawet z drobnymi niedoskonałościami na twarzy, przy czym nie ciemnieje.
Jestem bardzo zadowolona z tego korektora i na pewno kupię go ponownie.



5 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze,
    ale bardzo mnie zaciekawił
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Krycie ma rewelacyjne! Na najbliższej promocji w Rossmannie muszę koniecznie go kupić, razem z podkładem, bo słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. A teraz doszedł korektor, mój portfel będzie błagał o pomstę.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podkładu nie stosowałam z racji mojej tłustej cery, ale korektor jest super, żałuję jedynie że nie ma jaśniejszych kolorów.

      Usuń
  3. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, za tak miłe słowa. Cieszę się, że komuś moje posty się podobają, bo to motywuje do dalszego działania :) Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku