wtorek, 5 kwietnia 2016

WIBO Million Dollar Lips Matt Lipstick - matowe pomadki do ust

Pomadki są moim fetyszem, po prostu tak już mam i każdy co mnie zna, wie że mam ich multum :) mimo tego nadal nie mogę oprzeć się kupowania tych kolorowych cudeniek :) jakiś czas temu na kanale yt u Hani Knopińskiej widziałam recenzję kosmetyków Wibo i tam wspomniała właśnie o matowych pomadkach do ust z serii Million Dollar Lips a że wyglądały pięknie i miały dobrą recenzję, poleciałam do Rossmanna i kupiłam 2 kolorki:


"Matowa pomadka do ust Wibo Million Dollar Lips z długotrwałą formułą do 4 godzin. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Matowa pomadka do ust Wibo Million Dollar Lips jest dostępna w 4 kolorach."

Ja posiadam kolory nr 1 (brudny różowo-brązowy) i nr 2 (intensywny róż), pomadki kosztują 10,99 za 3ml. Pomadki zamknięte są w prostym ale ładnym opakowaniu z klasyczną, precyzyjną pacynką:



Do tej pory moimi ulubieńcami jeżeli chodzi o długotrwałe i matowe pomadki były Bourjous Rouge Edition Velvet i myślałam, że nic z nimi równać się nie może, do czasu aż użyłam tych z Wibo.
Pomadki mają kremową konsystencję, łatwo i precyzyjnie, dzięki aplikatorowi można pomalować usta. Są bardzo mocno napigmentowane i już jedno pociągnięcie zostawia nam kolor na ustach. Pomadka całkowicie zasycha na ustach po jakimś czasie, nie wysuszając przy tym drastycznie. Wysychają do całkowitego matu i utrzymują się na moich ustach min. 6 godzin nawet przy piciu i jedzeniu. Potem mamy obrys ust jakbyśmy pomalowały sobie wargi konturówką. Pomadki bardzo ciężko zmyć, trzeba nieźle się namachać by je usunąć
Uważam, że te pomadki mogą spokojnie konkurować z tymi z Bourjous, a są w niebo tańsze.




4 komentarze:

  1. Zaciekawiły mnie te pomadki
    muszę się bad nimi zastanowić ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam fioletową i jest słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O, całkiem interesujące :) szczególnie ten kolorek, który pokazałaś z bliska :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku