wtorek, 20 grudnia 2016

GOLDEN ROSE Mineral Terracotta Powder - puder mineralny, wypiekany

Dziś mam dla Was moje ostatnie odkrycie, mimo że dość długo opierałam się przed jego kupnem, to w końcu uległam i się zakochałam... mowa o pudrze mineralnym od firmy Golden Rose w odcieniu 04:


"Golden Rose Mineral Terracotta Powder zapewnia doskonałe krycie nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu. Puder zawiera wysokiej jakości kompleks minerałów m.in tlenek cynku, mikę, krzemionkę, kaolin czy magnez. Składniki aktywne zawarte w pudrze tworzą barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska chroniąc w ten sposób naszą cerę. Wyjątkowe połączenie minerałów nadaje skórze rozświetlony i młodzieńczy wygląd. Aplikacja: w celu uzyskania naturalnego efektu zaleca się użycie pędzla, zaś gąbeczki dla bardziej kryjącego i długotrwałego efektu. Puder dostępny w czterech odcieniach naturalnych oraz dwóch odcieniach brązu."

Puder zapakowany jest w plastikowe opakowanie, dość silne i ładne. Wydaje się takie eleganckie, dzięki złotemu logo GR. Za 12g produktu płacimy 24,90 i możemy znaleźć je na każdej wyspie firmy.
Ja posiadam kolor 04, który jest śliczny - biszkoptowy z lekkim połyskiem, ale bez widocznych drobinek. Sam puder ma konsystencję bardzo miękką, aksamitną, po prostu cudowną.


Ja powiem tylko tyle... zakochałam się w tym pudrze! Kosmetyk bardzo ładnie podkreśla naszą buzię, dzięki niemu jest promienna i delikatnie rozświetlona. Taka słoneczna. Dodatkowo utrzymuje się cały dzień na naszej twarzy, nie ściera się i nie robi plam. Po prostu same ochy i achy. POLECAM




3 komentarze:

  1. Mam i używam namiętnie :) zużycie po roku jest wręcz minimalne więc chyba starczy na pół życia :) pozdrawiam i zapraszam do siebie https://jamjestpapayka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż przy wykorzystaniu kosmetyków mineralnych wygląda bardzo naturalnie, dlatego warto się na niego zdecydować.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-garwolin/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku