poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Lakiery Silcare i Wibo

Witajcie,
jakiś czas temu na FB pokazałam Wam plakat, super promocji sklepu firmowego Silcare. Promocja polega na tym, że jeżeli kupimy 3 dowolne lakiery, czwarty dostaniemy gratis.


Ja nie mogłam nie skorzystać z tej promocji i kupiłam 3 lakiery, łącznie za 20,97 a czwarty wzięłam gratis. Oto moje kolory:


Malinowy, brudny róż i ciemny fiolet (może zdjęcie nie oddaje tego, ale ten kolor rewelacyjnie nadaje się na sezon jesienny, gdyż jest dość ciemny) są matowe a jasny fioletowy jest perłowy.
A tak wyglądają na paznokciach po pomalowaniu tylko jedną warstwą:


Jestem mile zaskoczona ich kryciem. Kolory okazały się identyczne po pomalowaniu, jak te które widzimy w buteleczkach.
Na pierwszy ogień paznokcie pomalowałam lakierem malinowym i trzyma się już 3ci dzień, czyli jak na mnie to dość długo.
Lakiery dobrze się nakłada na paznokcie, nie smużą. Jedynie pędzelek mnie denerwuje, bo jest długi i cienki. Ale efekt końcowy jest zadowalający.
Jak widać lakiery ładnie się błyszczą. Ja z zakupy jestem zadowolona.

Dodatkowo w Rossmannie kupiłam sobie nowy lakier z szafy Lovly (5,49) - ładny, dobrze kryjący nude z mikroskopijnymi drobinkami:


Lakier ładnie się błyszczy, co do trwałości to nie mam zdania gdyż jeszcze go na paznokciach nie miałam.
Wpis dnia 28.09.2012 - lakiery poużywałam i stwierdzam, że te z firmy Silcare są mega wytrzymałe, potrafię mieć je na paznokciach nawet 7 dni, co chyba jeszcze mi się zdarzyło! Bardzo zaskozyła mnie trwałość tych lakierów. Jedyny minus to to, że kloro malinowy i ciemny fiolet farbują paznokcie.
Lakier z firmy Lovly nie pozostaje w tyle bo trzyma się około 4 - 5 dni, więc dość długo.

A już jakiś czas temu, jeszcze przed ścięciem moich długich pazurków :( zakupiłam 2 lakiery firmy Wibo z serii Extreme Nails. Są to kolory nr 304 (intensywny pomarańcz) oraz 421 (cukierkowy róż):


Lakiery są również bardzo kryjące i wystarczy jedna warstwa by zakryć paznokcie. Pędzelek jest fajny, bo jest szeroki i spłaszczony.  Również długo utrzymują się na paznokciach. Kolejne lakiery, które są tanie a dobre.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku