wtorek, 28 sierpnia 2012

Bułgarska woda różana

Jakiś czas temu wróciłam z urlopu z Bułgarii i przywiozłam sobie najcenniejszą pamiątkę - wodę różaną oraz krem do rąk z olejkiem różanym.


Co to jest w ogóle woda różana?
Woda różana jest produktem ubocznym w produkcji olejku różanego i jest naturalnym produktem o działaniu przeciwzapalnym. Ceniony eliksir ma właściwości tonizujące i łagodzi podrażnienia skóry.
Nadaje się nawet dla bardzo delikatnej i podrażnionej skóry. Kilka kropel stwarza wrażenie luksusu, nawilża, odmładza i leczy w najbardziej łagodny sposób.
Woda różana ma korzystne działanie lecznicze dla włosów suchych i kruchych. Stosuje się ją do okładów na bóle oczu, bóle zębów, zapalenie jamy ustnej, gardła i dziąseł.
Od czasów starożytnych jest wykorzystywana do leczenia wątroby i przewodu pokarmowego*.

Woda bardzo mi pomogła, kiedy po nadmiernej kąpieli słonecznej na mojej buzi pojawiły się poparzenia! Łagodziła je i pomogła się mojej cerze szybko zregenerować.

Codziennie psikam sobie twarz wodą różaną, która oczyszcza, relaksuje i tonizuje moją skórę. Po wchłonięciu wody, moja cera jest miękka w dotyku. Jedynie co mi przeszkadza to jej zapach, mdły i duszący.
Wodę różaną można również stosować w jedzeniu!

Jeżeli tylko macie możliwość to zaopatrzcie się w bułgarską wodę różaną i w kosmetyki z olejkiem różanym, bo warto. Tym bardziej, że nie są drogie. Woda ok 10zł, krem ok 5zł.

* info z http://www.sklep.grabieniec.pl/index.php?d=produkt&id=1712

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku