sobota, 25 sierpnia 2012

Pazurki - kolorowe kropki na białym frenchu

Dziś sobota, czas leniuchowania. Więc zamiast zrywać się bladym świtem z łóżka, przytargałam do niego lakiery i pod cieplutką kołderką powstawał biały french a na nim kolorowe kropeczki. Oto co z tego wyszło:


Jakie to słodkie!
Jak to zrobiłam? Bardzo prosto! 
Białym lakierem zrobiłam frencha, poczekałam aż przeschnie. Lakierami i sondą ...


... na 2 palce w ręki, zaczęłam nakładać na paznokcie mniejsze i większe kolorowe kropeczki. Poczekałam aż wyschnie i na koniec pomalowałam pazurki nabłyszczaczem i voila!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku