wtorek, 6 listopada 2012

Glamour Diva - nowości od Wibo

Witajcie kochani,
dzisiaj post na temat nowości od firmy Wibo - limitowanka kolekcji kosmetyków przygotowanych specjalnie dla kobiet, które lubią błyszczeć - Glamour Diva
Są to kosmetyki idealne do stworzenia makijażu wieczornego - połyskującego, migoczącego i niepowtarzalnego!



W skład kolekcji Glamour Diva wchodzi: 
- Diva's Make Up Kit - Zestaw sześciu metalicznych cieni do powiek w idealnych kolorach do przygotowania wieczornego makijażu! 
- Diva's Celebrity Eyes - Sztuczne rzęsy w 2 wzorach 
- Diva's Gel Eye liner – Eye liner w żelu z błyszczącymi refleksami 
- Diva's Spectacular - Glitterowa maskara do rzęs


Ja będąc w Rossmannie skusiłam się jedynie na zestaw cieni - cena ok 10 zł. Chciałąm też kupić rzęsy, ale niestety nie było ich.
Cienie zapakowane były w ładne, mieniące się czerwone pudełeczko. Sama paletka jest czarna i nawet solidna.

W zestawie znajduje się 6 rozświetlających cieni do powiek, a na dole pudełeczka znajdziemy kompletnie niepraktyczne bo malusieńkie lustereczko oraz dwustronną pacynkę.

Niestety moje cienie już przeszły test na ich wytrzymałość w pudełku, bo gdy robiłam dla Was zdjęcia, pudełko mi wypadło z rąk i tym samym pozbyłam się cienia srebrnego i niebieskiego. Ale cóż, i tak raczej nimi malować się nie będę. Więc mała strata.

Co do cieni to są na prawdę mocno rozświetlające, jedynie czarny kolor jest matowy, jednak posiada tandetne i beznadziejne srebrne brokaciki. Sam kolor jest mało napigmentowany i po prostu do d..y.
Jeżeli chodzi o całą resztę to pigmentacja jest w porządku, jednak niektóre kolory tych cieni wydają mi się strasznie tandetne i po prostu takie obciachowe, nie wiem dlaczego. Tak na prawdę, do gustu przypadły mi tylko 2 kolory - różowy i brązowy, no upartego jeszcze biały.


Robiłam już tą paletką parę razy makijaż i mogę stwierdzić, że cienie nakładają się nie najgorzej, są jednak trochę "tępe" i mocno osypują się, ale efekt końcowy makijażu był zadowalający, a co najważniejsze cienie te utrzymują się na powiece cały dzień - bez bazy. Uważam, że za taką cenę to zestaw ten to dobra inwestycja, a szczególnie dla osób, które lubują się w rozświetlaczach. Ja tym cieniom wystawiłabym ocenę 4+.

A oto jeden z makijaży, który wykonałam cieniem różowym i brązowym.


Dodatkowo użyłam matowego cienia fioletowego:


Uważam, że taki makijaż nadaje się idealnie na jesienne dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku