poniedziałek, 19 listopada 2012

Złoto - niebieski makijaż cieniami sypkimi

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, dość mocnym i intensywnym, który wykonałam za pomocą sypkich cieni do powiek:


Czego użyłam do jego wykonania:


Jak go wykonałam, czyli krótki instruktaż:


1 - opalizujący cień naniosłam od zewnętrznego kącika aż po łuk brwiowy.
2 - złoty cień naniosłam na wewnętrzną górną (ruchomą) i dolną powiekę oraz nad ruchomą powiekę, aż do zewnętrznego skraju powieki. Między cieniami 1 i 2 roztarłam granicę.
3 - waniliowym, bardzo mocno rozświetlającym cieniem, rozjaśniłam wewnętrzny kącik oka.
4 - na ruchomą górną powiekę, od złotego koloru do zewnętrznego kącika naniosłam niebieski cień. Na dolnej powiece, do połowy, nakładamy ten sam cień.
5 - w zewnętrznym kąciku oka, niebieskim elinerem robimy górną i dolną kreskę, oraz nakładamy eliner na dolne rzęsy.
6 - czarnym elinerem, na całej długości oka, na lini rzęs, robimy cieniutką kreskę, przedłużamy ją i malujemy miejsce między dwiema niebieskimi kreskami.
7 - czarną miękką kredką malujemy linię wodną.
8 - mocno tuszujemy górne rzęsy. Dla lepszego efektu możemy dokleić sztuczne.

Oto końcowy efekt:


Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. Do zobaczenia :*

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku