czwartek, 29 listopada 2012

Kremy pod oczy - na celowniku!

Witajcie kochani,
dzisiaj chciałabym Wam pokazać kremy i żele pod oczy, które używałam i na temat których mogę sie wypowiedzieć.
Post napisałam po to, by pewne produkty Wam polecić a pewne odradzić. Mam nadzieje, że ta informacja będzie przydatna dla Was i wspomnicie ją, gdy kiedyś w sklepie będziecie sięgać po któryś z tych produktów, które dziś Wam zaprezentuję. A będą to:



1. Garnier, Kofeinowy roll-on pod oczy, przeciw opuchnięciom i cieniom. Cena około 30zł.


OD PRODUCENTA: Masujący kosmetyk z gamy NutriDermist zmniejszający cienie i opuchnięcia pod oczami. Formuła żelu z energetyzującą kofeiną poprawia krążenie krwi w skórze wokół oczu, a metalowa nakładka rolująca przyjemnie chłodzi, przynosząc ulgę dla zmęczonych i opuchniętych oczu. Roll-on zawiera również prowitaminę B5, która nawilża skórę. Kosmetyk przeznaczony dla kobiet powyżej 25 roku życia.  


MOJA OPINIA:  Roll-on (bezzapachowy) ten był moim pierwszym kosmetykiem pod oczy, który kupiłam około 5 lat temu, kiedy jeszcze nie zwracałam większej uwagi na to, jak kosmetyk będzie działał. Kupiłam go ot tak, po prostu. 
Gdy pierwszy raz nałożyłam żel pod oczy, skóra piekła i się lekko zaróżowiła, potem przy codziennym stosowaniu, skóra się przyzwyczaiła i już nie piekła i po zaczerwienieniach nie było śladu. Gdy kosmetyk dostawał się do oczy, te piekły. Żel miał fajną lekką konsystencję, mimo tego wchłaniał się dość długo i zostawiał lepką warstwę na skórze. Ja używałam go jedynie na noc. Metalowa kuleczka rzeczywiście dawała efekt chłodu, mimo tego kofeina zawarta w produkcie i ta metalowa kuleczka nie zlikwidowały mi moich cieni pod oczami. Czyli okazało się, że ten kosmetyk jak dla mnie to nie robi zupełnie nic. 
NIE POLECAM! 
ocena w skali 1-10: słabe 3


2. Lirene, Kolagenowa Młodość 35+, uelastyczniający krem pod oczy i na powieki. Cena około 17zł.


OD PRODUCENTA: Uelastyczniający krem pod oczy i na powieki na dzień i noc przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry okolic oczu, na której w wyniku intensywnego trybu życia i stresu pojawiły się zmarszczki i cienie. Krem intensywnie regeneruje i odżywia skórę wygładzając zmarszczki wokół oczu. Bogaty zestaw substancji aktywnych nawilża, redukuje obrzęki oraz łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Krem uelastycznia skórę przywracając jej aksamitną gładkość i promienność. Tworzy skuteczną barierę przeciw wolnym rodnikom. Kosmetyk bezzapachowy. Zawiera filtr ochronny SPF 10.


MOJA OPINIA: Był to mój drugi krem, kupiony w czasach kiedy pod oczami zobaczyłam miniaturowe zmarszczki. Wtedy postanowiłam "zapobiegać niż leczyć". 
Krem miał nietłustą, lekką konsystencję, szybko się wchłaniał i nie pozostawiał tłustej warstwy. Gdy dostał się do oczu, nie szczypał. Myślałam, że znalazłam krem, który będzie idealny. Niestety, po jakimś czasie stosowania tego kremu nie zauważyłam by skóra była zregenerowana, odżywiona i by zmarszczki wygładziły się. Gorzej, pod oczami pojawiły się głębsze zmarszczki! Byłam pewna, że skoro jest to krem 35+, to jest on dla mnie za mocny, ale po konsultacji z ekspedientką w sklepie, okazało się, że to nieprawda. Za to dowiedziałam się, że powinnam mocno nawilżać skórę wokół oczu. I tak kupiłam kolejny krem.
MOŻE BYĆ!
ocena 1-10: 5


3. Oceanic, AA Wrażliwa Natura 20+, nawilżająco-rozświatlający krem pod oczy. Cena około 14zł.

OD PRODUCENTA: 99% składników pochodzenia naturalnego.
Każdego dnia Twoja cera narażona jest na działanie szkodliwych czynników, które przesuszają skórę, negatywnie wpływają na jej koloryt i zdrowy wygląd. Czerpiąc z bogactwa natury, laboratorium Oceanic stworzyło nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy, oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, pozbawiony syntetycznych dodatków i parabenów, który otuli Twoją skórę naturalnym pięknem.
Jak działa krem?:
- organiczna woda z bławatka, pochodzącego z certyfikowanych upraw ekologicznych, poprawia napięcie skóry, a dzięki zawartości witaminy C także ją rozjaśnia,
- naturalna betaina optymalnie nawilża skórę i poprawia jej elastyczność,
- wyciąg z pestek dyni łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy odnowy skóry.
Skóra wokół oczu jest odpowiednio odżywiona i nawilżona.

MOJA OPINIA: Skoro potrzebowałam nawilżenia, to potrzebowałam. Pani w sklepie poleciła mi właśnie ten krem. Rzeczywiście po przeczytaniu tego co obiecuje producent, produkt wydawał się być godny polecenia. No i te dodatkowe rozjaśnienie skóry. Tym bardziej te 99% składników naturalnych... wzięłam. 
Krem był bezzapachowy, miał lekką konsystencję, szybko się wchłaniał, nie pozostawiał lepkiej warstwy na skórze i jak dostał się do oczu, to nie piekły. Kolejny krem, który zdawał by się być idealnym. Skóra po aplikacji kremu była miękka, fajnie nawilżona, ale na pewno nie rozjaśniona. No i w tym kremie nie ma składników przeciwzmarszczkowych, a tego potrzebowałam. Ten krem się skończył, przyszedł czas na kolejny.
MOŻE BYĆ - dla bardzo młodych dziewczyn!
ocena 1-10: 5


4. Oriflame, Ecollagen [3D+], przeciwzmarszczkowy krem pod oczy. Cena około 50zł.


OD PRODUCENTA: Lekki, doskonale wchłaniający się krem z opatentowanym kompleksem trójpeptydowym i kwasem hialuronowym. Widocznie wygładza zmarszczki i linie mimiczne oraz zmniejsza obrzęki i cienie pod oczami. Kulkowy, metaliczny aplikator daje uczucie relaksującego chłodu.


MOJA OPINIA: Po tym kremie spodziewałam się na prawdę dużo, ze względu na te trójpeptydy, kwas hialuronowy no i cenę, która nie była mała :( Niestety przeliczyłam się i to mocno. 
Krem wcale nie miał lekkiej konsystencji i wcale doskonale się nie wchłaniał. Konsystencja była oleista i wchłaniała się bardzo wolno. Gdy aplikowałam ten krem na noc, rano budziłam się z jeszcze niewchłoniętym kremem pod oczami. Po dostaniu się do oczu, strasznie piekły. W dodatku po jakimś czasie, kolor kremu z białego zmienił się w szary i krem zaczął dziwnie pachnieć. Oczywiście, nie wygładził mi zmarszczek i nie zmniejszył cieni pod oczami. Nawet nie zużyłam go do końca, bo to była katorga!
ODRADZAM JEGO KUPNO!!!
ocena 1-10: 1!


5. FlosLek, żel pod oczy z arniką, na sińce i obrzmienia. Cena około 8zł.

 

OD PRODUCENTA: Zmniejsza cienie i obrzęki wokół oczu. Polecany do pielęgnacji okolic oczu dla każdego rodzaju skóry płytko unaczynionej. Także dla osób, u których pod wpływem czynników zewnętrznych lub wysilania wzroku przy pracy np. z komputerem, występują objawy przemęczenia (sińce, obrzęki wokół oczu i powiek).
Stosowany wieczorem - działa kojąco i odprężająco, łagodzi objawy zmęczenia oczu, zmniejsza cienie i obrzęki tzw. "worki". Nawilża i rozjaśnia skórę.
Stosowany rano - opóźnia powstanie obrzęków powiek i skóry wokół oczu oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania. 


MOJA OPINIA: Żel ten kupiłam dla męża, który dużo pracując przy komputerze, wstając rano, ma problemy z opuchniętymi oczami. Farmaceutka w aptece poleciła mi właśnie ten żel. 
Żel był bezzapachowy, miał leciutką, szybko wchłaniającą się konsystencję, która nie pozostawiała żadnego filmu na powiece. Gdy dostał się do oczu, nie piekły. Żel, który w jednej sekundzie był na powiece, w drugiej znikał. I tu kończą się zalety tego żelu. 
Żel nie pomógł usunąć mężowi opuchnięcia na powiekach, mimo że stosowany był regularnie rano i wieczorem, oraz nie rozjaśnił moich cieni pod oczami (bo ja go też wypróbowałam). Tak na prawdę nie jestem w stanie powiedzieć co ten żel robi, dla mnie nic a nic.
NIE POLECAM!
ocena 1-10: 3


6. L'Oreal, Triple Activ, krem nawilżający pod oczy. Cena około 20zł.


OD PRODUCENTA: Krem przeznaczony do pielęgnacji okolic oczu, dla kobiet po 20 roku życia. Nawilża, odżywia i chroni skórę. Wygładza pierwsze zmarszczki i zapobiega utracie wilgoci. Wchodzi w skład serii Triple Active.
Składniki aktywne: kolagen, witamina E, mika.


MOJA OPINIA: Krem kupiłam już jakiś czas temu bo był w promocji (16zł) i grzecznie stał sobie na półce i czekał aż zużyję poprzedni krem (Oriflame). Gdy go pierwszy raz wypróbowałam, byłam nim zachwycona i tak jest do teraz. Jak do tej pory, jest to jedyny krem z którego jestem w 100% zadowolona. 
Krem używam tylko na dzień, bo idealnie nadaje się pod makijaż. Krem ma bardzo treściwą konsystencję, mimo tego, gdy nakładam go pod oczy i na powieki to w chwilę się wchłania. Skóra pozostaje aksamitnie gładka, widocznie nawilżona i czuję, że jest napięta. Czy wygładza pierwsze zmarszczki? Może minimalnie. 
Jedyny minus tego kremu, to opakowanie - szklany słoiczek z którego ciężko jest wydobyć krem gdy ma się długie paznokcie. No i boję się, że jak mi spadnie na kafelki w łazience to rozbije się w drobny mak. Ale jeżeli chodzi o sam krem i jego właściwości to jest on po prostu SUPER!!! Ja nie mam mu nic do zarzucenia. 
Gdy skończy mi się ten krem, to z pewnością kupię kolejne opakowanie, może teraz z innej serii, bo kiedyś miałam przyjemność chwilę używać krem z serii Kod Młodości i też był rewelacyjny.
WARTY KUPIENIA. POLECAM!!!
Ocena 1-10: 9!


7. Eveline Cosmetics, Koenzym Młodości Q10+R, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy, intensywnie nawilżający i rozświetlający. Cena około 14zł.


OD PRODUCENTA: Potrójna dawka koenzymu Q10 pobudza naturalną zdolność skóry do odnowy. Aktywny koenzym R intensywnie wygładza i regeneruje naskórek. Kwas hialuronowy głęboko nawilża, nadaje skórze miękkość, elastyczność i jedwabistą gładkość.  
Intensywnie nawilżający i rozświetlający przeciwzmarszczkowy krem pod oczy z serii Koenzymy Młodości Q10+R to innowacyjny produkt przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów cery, również wrażliwej, po 30 roku życia.
Rezultaty: 
- wyraźnie zredukowane zmarszczki
- zmniejszone cienie i obrzęki
- intensywnie nawilżona oraz rozświetlona skóra




MOJA OPINIA: Jest to krem, który używam aktualnie na noc. Po przeczytaniu co producent obiecuje, oraz że jest 3w1 (przeciwzmarszczkowy, nawilżający i rozświetlający) musiałam go kupić. Krem ma bardzo leciutką konsystencję, która błyskawicznie się wchłania pozostawiając skórę przyjemnie miękką i nawilżoną. Krem przepięknie pachnie, cytrusowo. Niestety, gdy krem dostawał mi się do oczu to niesamowicie piekły. Postanowiłam więc nie smarować nim tuż przy lini rzęs, mimo tego mam wrażenie że ten krem się przemieszcza lub po prostu paruje, bo moje oczy nadal niemiłosiernie łzawią po aplikacji tego kremu :( 
Czy krem rzeczywiście jest przeciwzmarszczkowy i rozjaśniający? Zbyt krotko go używam by to stwierdzić. Za to wiem, że nawilża. Tylko czemu mnie tak pieką oczy? :( :( :( Może dla kogoś kto nie ma wrażliwych oczu, ten krem będzie idealny, ale nie dla mnie...
NIE POLECAM DLA WRAŻLIWYCH OCZU!
Ocena 1-10: 4

Mam nadzieję, że choć w małym stopniu udało mi się pokazać Wam jakie są te produkty i czy warto je kupić czy też nie. 
A czy Wy używałyście któregoś z tych kremów? Jeżeli tak, to napiszcie wasze odczucia. Pozdrawiam :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku