wtorek, 14 stycznia 2014

Stan moich włosów po kuracji ampułkami przeciw wypadaniu włosów Placen Formula HP

W październiku 2013 roku opublikowałam post, w którym pokazałam Wam wcierki niemieckiej firmy, które miały zatrzymać moje wypadanie włosów >> Skocz do posta << 


Preparat Placen Formula HP wcierałam we włosy przez 6 tygodni, ale ten post powstaje dopiero teraz, bo chciałam sprawdzić jak moje włosy będą się zachowywać po dłuższym czasie od zaprzestania wcierania preparatu.

Otóż z wielkim zadowoleniem stwierdzam, że preparat DZIAŁA!!! Moje włosy już po wtarciu ok. 8 ampułek przestały wypadać. I mimo czasu, który upłynął od wtarcia we włosy ostatniej ampułki, moje włosy do tej pory nie wypadają! Owszem przy czesaniu wypadnie ich kilka, ale to normalny stan rzeczy. Teraz w porównaniu z wcześniejszym wypadaniem włosów jest bardzo ogromna różnica.
Dodatkowo po wtarciu bodajże 6 ampułek, na głowie pojawiły się malusieńkie, nowe włoski!!! :)


Zdjęcie to robione było w listopadzie 2013 roku, teraz te włosy są zdecydowanie dłuższe. Niedługo znowu kupię kolejne opakowanie Placen Formula HP po to by raz na tydzień, profilaktycznie wetrzeć ampułkę we włosy.

Specyfik ten jest dość drogi, bo kosztuje ponad 130zł, ale uważam że warto wydać na niego te pieniądze bo działa i hamuje wypadanie włosów - tak jak obiecuje producent.


13 komentarzy:

  1. Babyhair tak zwane :D Super że działa :D
    ____________________________
    Zapraszam na: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku w sumie. Ja mam gęste włosy ale wypadają mi bardzo... jak będę w potrzebie użyje.
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    Angelika Jaworska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego preparatu gdyż już nie wierzyłam, że cokolwiek może powstrzymać moje wypadanie włosów. A tu okazało się, że preparat działa. Wszystkim będę go polecać i zachwalać.
      Pozdrawiam i witam.

      Usuń
  3. Widać po nowych włoskach że działa;) Tylko ta cena nie zachęca;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena dość wysoka ale warto wydać te pieniądze i mieć pewność że preparat działa.

      Usuń
  4. Ojej, jakie fajne maluszki Ci urosły :D fajny ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te moje maluszki mają ok. 5 cm i coraz trudniej mi jest je ułożyć. Bez lakieru się nie obejdzie...

      Usuń
    2. Moje "antenki" mają mniej :p ale ja moim pozwalam odstawać, ostatnio często robię warkocz i te małe włosy odstają od reszty, ale co tam ;) takie świeże małe włosy to radocha, bo wiemy, że włosów coraz więcej na głowie :)

      Usuń
  5. Ale stoją dęba! Super, ze kuracja działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie włosy ostatnio wypadają garściami ale na ten specyfik muszę odłożyć troszkę kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też mocno po ciąży włosy wypadały. Uzywalam różnych innych specyfików które kompletnie nie powstrzymywaly wypadania włosów. Dopiero ten preparat. Dlatego warto na niego zbierać pieniądze.

      Usuń
  7. o rany ile włosków, a jakie słodziutkie !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. włoski wyglądają bardzo fajnie ;) cena wysoka, ale skoro produkt działa, to nie ma co żałować ;)

    obserwuję i zapraszam również do mnie
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku