sobota, 10 stycznia 2015

BELL HYPOAllerginic mascara - hipoalergiczny tusz do rzęs

Już dawno nie recenzowałam tuszy do rzęs, więc czas na tusz od firmy Bell:

"Delikatna formuła tuszu jest stworzona specjalnie dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Wydłuża, pogrubia i subtelnie podkręca rzęsy. Pozwala stworzyć efektowny i trwały makijaż zmniejszając ryzyko powstawania uczuleń. Mascara jest bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. O kondycję rzęs dbają odpowiednio dobrane składniki zawarte w formule mascary, takie jak: wit. E, woski roślinne i wosk pszczeli oraz oliwa z oliwek. Dzięki nim rzęsy są wzmocnione, bardziej elastyczne i zyskują piękny połysk i zdrowy wygląd. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z grzebyczkiem modelującym ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet bardzo krótkich rzęs, ponadto precyzyjnie je rozczesuje i nie pozostawia grudek. Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa i okulisty." 

Ten tusz kupiłam specjalnie dla pewnej Klientki (cena około 17zł), która poinformowała mnie przed makijażem, że ma wrażliwe oczy więc poleciałam do drogerii Hebe i wybrałam ten rusz. Szczerze nie spodziewałam się po tym tuszu rewelacji i powiem, że mocno się zdziwiłam.

Tusz ma ładne opakowanie, szczoteczka jest bardzo fajna, włoski są bardzo krótkie przez to można precyzyjnie pomalować rzęsy:


Kolor tuszu jest czarny, mocny, głęboki czarny kolor, konsystencja standardowa, jak to w tuszach. Tusz lekko pachnie ale nie jest to standardowy zapach jak w innych tego typu kosmetykach. 
Jeżeli chodzi o jego trwałość, to jak za tą cenę to jest bardzo dobra, tusz nie kruszy się w ciągu dnia, nie rozmazuje. Tusz wydłuża rzęsy i moim zdaniem bardzo fajnie wygląda na rzęsach, nawet przy jednej warstwie:



Z tuszu jestem bardzo zadowolona i uważam, że jak za cenę 17zł to warto go kupić, bo jest po prostu dobry.

3 komentarze:

  1. Eleganckie opakowanie a efekt subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna korzystam z tuszów z Avonu, jedne są lepsze, inne gorsze, ale ogólnie ok.
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku