poniedziałek, 5 stycznia 2015

VICHY Idealia - krem do cery normalnej i mieszanej

Od wielu lat, latem używam kremu VICHY Aqualia Thermal. Teraz w okresie jesienno-zimowym nie powinno się używać kremów nawilżających, więc szukałam czegoś odpowiedniego na tę porę roku i odpowiedniego do mojej cery.
Latem kupowałam wodę termalną z VICHY i dostałam w prezencie kosmetyczkę z mini produktami i właśnie wtedy pierwszy raz miałam do czynienia z serią Idealia. Wtedy w próbce było serum, użyłam go pierwszy raz chyba w październiku i z kosmetyku byłam bardzo zadowolona więc postanowiłam, że kupię sobie krem (90zł/50ml):

"Idealna skóra przestała być marzeniem! Dzięki poprawie zdrowia skóry, spełnia się marzenie o idealnej cerze. W wyniku ogólnoświatowego badania obejmującego kobiety w wieku 20-60 lat, z czterech grup etnicznych, Vichy Laboratories stworzyło pielęgnację nadającą skórze idealny wygląd - Idealia może odmienić Twoją skórę natychmiast. 2 patenty, 5 lat badań, 12 testów i badań klinicznych.
Wskazania: utrata blasku, stres, zmęczenie, drobne linie, pierwsze zmarszczki, wiek ok. 30 lat.
Działanie: widocznie wygładzone pierwsze zmarszczki, miękka, gładka i jędrna skóra, cera wygląda świeżo, skóra promienieje zdrowym blaskiem, cera ma jednolity, równomierny koloryt, zmiany naczyniowe i pigmentacyjne są mniej widoczne, zmniejszona widoczność porów"


Krem zapakowany jest w śliczny, ceramiczny słoiczek ze srebrną zakrętką, a na wieczku jest lustereczko:


Krem jest perłowo różowy, ma bardzo delikatną, żelową konsystencję i przepięknie pachnie, używanie go to sama przyjemność. Krem bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i dobrze się wchłania. Idealnie nadaje się pod makijaż, podkład nie roluje się, nie ściera.


Jeżeli chodzi o jego działanie to widocznych zmarszczek u mnie brak, więc w tym temacie wypowiedzieć się nie mogę. Cera po użyciu tego kremu jest aksamitnie gładka, miękka w dotyku, widocznie i odczuwalnie nawilżona ale też napięta. Cera rzeczywiście wygląda świeżo, promienieje i błyszczy, jednak nie wygląda i nie jest tłusta. Jeżeli chodzi o ten jednolity kolor i mniej widoczne zamiany na twarzy to w moim przypadku krem nie sprawdził się, dalej miałam widoczne naczynka. Krem nie zapycha porów, ja mam pory bardzo małe więc u mnie te nie zrobiły się mniej widoczne.

Muszę przyznać, że krem Idealia jest bardzo dobry, wydajny i wart swojej ceny. Mi ten krem nic niedobrego z cerą nie zrobił, ale moją koleżankę z pracy, która również ma cerę tłustą, strasznie uczulił, aż jej cała buzia spuchła. Dlatego warto, zanim się kupi ten krem, iść do apteki po kilka próbek i spróbować jak ten krem będzie zachowywał się na Waszej buzi. 
Ja już zastanawiam się nad powiększeniem serii o serum i krem pod oczy, bo ja z kremu jestem bardzo zadowolona. Krem może nie należy do tanich, ale często możemy kupić ten krem w zestawie i wychodzi taniej, jakbyśmy kupowały kosmetyki osobno:


9 komentarzy:

  1. Dla mnie bez szału, zwłaszcza za tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie się on nie sprawdził? Często nawet te kremy z bardzo wysokich półek też szału nie dają. Ja z tego kremu jestem zadowolona. Ale fakt mógłby być tańszy, nie obrazilabym się :)

      Usuń
  2. Na taki zestaw bym się skusiła ale na sam krem juz nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, w zestawie taniej... :) ale tak naprawdę to krem jest warty swojej ceny. Bynajmniej u mnie się sprawdział

      Usuń
  3. u mnie nawet sam krem się sprawdzał, chociaz ostatnio dokupiłam też serum :) niemniej jednak, z obu produktów jestem zadowolona i mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od niedawna stosuję Vichy Idealia, mam delikatne zmarszczki i mało jędrną skórę. Idealia bardzo mi pomógł, nakładam go na twarz i przestaję się martwić o jej wygląd Polecam, bo jest naprawdę skuteczny i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Idealię i jestem bardzo zadowolona. Super nawilża, a skóra po jego użyciu jest aksamitna i miękka w dotyku. Zdecydowanie mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcecie potestować Vichy Idealia na noc za darmo? Podrzucam link http://darmobranie.blox.pl/2015/04/Przetestuj-krem-regenerujacy-na-noc-Vichy-Idealia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam już wcześniej kilka kremów pod oczy jednak ten podbił mi serce. U mnie są wszystkie efekty o których zapewnia producent, cienie wygładzone, skóra pod oczami miła w dotyku, nabrała blasku i nie straszy tak bardzo ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku