piątek, 19 kwietnia 2013

Rival de Loop - żel nawilżający z ekstraktem z figi kaktusowej

Dzisiaj chciałabym Wam zrecenzować żel nawilżający z ekstraktem z figi kaktusowej od Rossmann'owskiej firmy Rival de Loop (cena ok. 12zł w promocji):

"Żel nawilżający dla skóry suchej i wrażliwej. Bardzo lekki i świeży preparat nie pozostawiający tłustej powłoki. 
Dzięki połączeniu kwasu hialuronowego z ekstraktem z figi kaktusowej, bogatej w aminokwasy, minerały, mikroelementy i witaminy, zapewnia długotrwały efekt nawilżenia skóry. 
Działa kojąco na skórę i chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska. Dodatkowo filtry UVA i UVB chronią przed skutkami starzenia spowodowanymi działaniem promieni słonecznych. 
Skóra wygląda od razu świeżo i gładko. Żel nadaje skórze żywy, promienny wygląd, a w dotyku staje się delikatna jak aksamit." *

Ja ten żel kupiłam już latem zeszłego roku, gdyż potrzebowałam intensywnego nawilżenia mojej opalonej słońcem buzi. Długo szperałam po półkach w Rossmannie aż natrafiłam na opakowanie produktu z dużym napisem "Hydro" na butelce, a że opis producenta był zachęcający, produkt miał konsystencję żelu i cena również była niska to stwierdziłam, że warto go kupić i wypróbować.
Zaczęłam używać go od razu i nie wiem czemu ale wtedy żel ten nie przypadł mi do gustu, sama nie pamiętam czemu. Wrzuciłam więc go do szuflady. 

Jakiś czas temu, pakując swoje kosmetyki w kartony, z szuflady wyciągnęłam owy żel i postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę. I jak na razie używam go do tej pory i teraz stwierdzam, że jest to fajny, intensywny nawilżacz! (może moja cera w ciąży zmieniła się, chociaż ja żadnej zmiany nie zauważyłam).

Opakowanie żelu to 30ml, gruba buteleczka z pompką, która ułatwia nam wydobycie żelu na dłoń. Konsystencja żelu jest dość lejąca a zapach kosmetyku jest taki jakby żel stworzony był dla mężczyzn - mi to troszkę przeszkadza, jednak zapach ten po krótkim czasie ulatnia się.


Kiedy wyciągnęłam ten żel z szuflady, na początku stosowałam go tylko na noc, gdyż pamiętałam, że nie byłam z niego początkowo zadowolona gdy stosowałam go na dzień. Potem, jednak stwierdziłam, że wypróbuję go też rano, pod makijaż. Okazało się, że tym razem temu żelowi nie mam nic do zarzucenia. 
W przypadku mojej tłustawej cery, stosuję jedną pompkę kosmetyku. Żel dobrze się rozprowadza na buzi, szybko się wchłania. Na buzi zostaje minimalnie lepka warstwa, jednak nie jest to większy problem. Skóra jest miękka, delikatna w dotyku i cały dzień dobrze nawilżona. Podkład na tym żelu nie roluje się, makijaż trzyma się cały dzień, a moja buzia w chwilę nie robi się po tym żelu tłusta.  

Obecnie jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i na pewno zużyję go do końca, już nie wrzucę go do szuflady :) Nie wiem dlaczego początkowo mi on nie przypadł go gustu i odstawiłam go, jednak na obecną chwilę produkt spełnia swe zadanie i obietnice producenta - czyli doskonale nawilża - w 100%.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=29242

POLECAM!
MOJA OCENA: 9/10


2 komentarze:

  1. szukuje sie u mnie juz dzisiaj rozdanie/batiste,MUA,yankee candle,dodatki z primarka wiec juz wstepnie zapraszam bedzie mi bardzooo milo x x x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku