poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zniknę na jakiś czas...

Kochani,
dokładnie za tydzień mam wyznaczony termin porodu, ale jak to w życiu bywa, nic nie jest tak jak sobie zaplanujemy, więc mój poród może zacząć się w każdej chwili.
Więc jeżeli nie będę dodawała żadnych postów przez pewien czas, to nie oznacza to że zaniedbałam bloga... po prostu będę zajęta małą istotką no i na blogowanie nie będę miała czasu.
Ale obiecuję, że jak tylko dojdę do siebie i znajdę chwilę na blogowanie, to na pewno się pojawię i będę postować.
Jednak jeszcze w tym tygodniu (mam taki zamiar i taką nadzieję) zdążę jeszcze napisać dla Was jakieś recenzje :) Buziaki :*

2 komentarze:

  1. To ja Ci życzę lekkiego porodu i zdrowej dzidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !! Trzymaj się :* na pewno wszystko pójdzie sprawnie i maleństwo całe i zdrowe przyjdzie na świat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku