niedziela, 17 czerwca 2012

Diamentowa odżywka Eveline

Hi,
chciałabym Wam pokazać produkt, dzięki któremu w niespełna miesiąc zyskałam twarde i długie paznokcie. Mowa o odżywce firmy Eveline:



Jest ona już powszechnie znana i lubiana, cena ok 11zł, ja kupuję w Rossamnnie.

Moje paznokcie zawsze były kruche i łamliwe, nigdy nie mogłam zapuścić ich na większą długość niż do końca opuszka palca, bo zawsze gdzieś zahaczyłam czy gdzieś uderzyłam i miałam je połamane :( Nie pomagały mi też żadne suplementy, np. Belissa. 
Żeby moje paznokcie były twarde nakładałam na płytkę żel lub akryl, ale wiadomo, że to nie sprzyja paznokciom. 
W końcu przez przypadek w Rossmanie natknęłam się na odżywki Eveline, najpierw kupiłam odżywkę SOS (różowa) - pomogła mi zregenerować paznokcie ale one nadal były miękkie. Więc poczytałam o tej diamentowej odżywce i po samych pozytywnych opiniach na drugi dzień poszłam kupić te diamentowe cudo - i to był chyba najlepszy zakup w moim życiu!!!

Już po 1szej aplikacji moje paznokcie zrobiły się twardsze a teraz po prawie 6 miesiącach stosowania nie mam problemów z łamiącymi i wyginającymi się paznokciami. Mam je STRASZNIE twarde.
Nawet moja mama ostatnio się zdziwiła, że mam ładne, długi i twarde paznokcie i stwierdziła, że ona też musi mieć tę odżywkę. 
Stosowanie tez odżywki to prawdziwy rytuał - codziennie nakładamy 1 warstwę odżywki a po 3 dniach zmywamy i tak w kółko. Teraz tej odżywki używam jako bazę pod lakiery.

ALE UWAGA - PRZESTROGA !!!
Jak wiadomo odżywka w składzie ma truciznę, i trzeba ją malować jedną warstwę (jw)
Ale ja stwierdziłam, że skoro ona ma taki biały kolor to na pewno będzie mlecznie na paznokciach wyglądać. No i pomalowałam - 3 warstwy na raz!!! 
Efekt był rzeczywiście fajny - biało mleczny - ale jak tylko mi odżywka wyschła to nie wiedziałam gdzie mam włożyć ręce. Tak mnie bolały paznokcie (łożysko), nigdzie nie mogłam się dotknąć by nie czuć bólu. To był dowód na to, że odżywka na prawdę ma niezły skład.
NIE RÓBCIE TEGO NIGDY, ja bynajmniej już nigdy nie pomaluję 3 warstw :)

Na dowód, że nie jestem gołosłowna, zdjęcie moich paznokci, które niedawno musiałam obciąć a w niecały miesiąc przy używaniu tej odżywki co 2gi dzień jako bazy, paznokcie urosły długie i twarde!


Używam już drugą buteleczkę tej odżywki a to oznacza, że ona na prawdę jest genialna bo ja nigdy nie używam tego kosmetyku 2 razy, a w tym produkcie się zakochałam i będę mu wierna długi, długi czas bo dzięki niemu mam ręce kobiety a nie paróweczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku