sobota, 2 czerwca 2012

Seria Niefortunnych Zdarzeń

Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z książką, która wpadła mi przez przypadek w ręce i którą pochłonęłam w chwilę. Mowa o książce "Gabinet Gadów" z Serii Niefortunnych Zdarzeń, Lemony Snicket. Niestety jest to 2gi tom serii, więc 1szy i 3ci muszę jakoś sobie wykombinować.
Seria opowiada o 3ce rodzeństwa - Wioletce, Klausie i o Słoneczku, którzy w pożarze stracili rodziców, mają odziedziczyć majątek rodzinny, oraz o Hrabim Olafie, który podąża śladem dzieci...
Książkę się szybko czyta, aczkolwiek napisana jest trochę dziwnym stylu, którego jeszcze w żadnej z przeczytanych dotąd książek nie spotkałam. Gdy czytamy jedną stronę, już nas ciekawi co będzie z sierotkami się działo na drugiej (bynajmniej ja tak miałam).
W 2004 roku seria została sfilmowana, gdzie główną rolę gra Jim Carrey:
http://www.filmweb.pl/Lemony.Snicket.Seria.Niefotunnych.Zdarzen
Ogólnie książka nie była zła, postaram się przeczytać tom 1 i 3.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku