niedziela, 17 czerwca 2012

Mała kolekcja kredek

Chciała bym Wam pokazać moją małą kolekcję kredek do oczu, które ostatnio mocno zaniedbałam, bo nie malowałam oczu kredkami. Ale teraz postanowiłam teraz wyciągnąć je z powrotem z szuflady. Oto one:


Jak widać przeważają wysuwane kredki firmy Avon, bo według mnie są dobrej jakości, są miękkie, trwałe a co najważniejsze nie trzeba ich temperować! Cena każdej z nich w promocji to ok 12zł.

Kredki 1 i 6 to typowe czarne kredki.
Kredki nr 2 i 3 są kredkami z brokatem i to  dość sporym, ale mimo tego efekt fajnie wygląda na oczach.
Kredka nr 4 to kredka żelowa w śliwkowym kolorze, która jest bardzo miękka i rewelacyjnie się ją rozmazuje.
Kredki nr 5 nie używam zgodnie z jej przeznaczeniem czyli do brwi, tylko do podkreślenia linii rzęs, gdyż ma ładny kolor kawy z mlekiem a typowej kredki do oczu o takim kolorze nie mogłam znaleźć w żadnej drogerii :(

Są to kredki warte uwagi, gdyż są naprawdę dobre a za niewielkie pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku