sobota, 30 czerwca 2012

Zakupy Czerwca

Pora na moje czerwcowe kosmetyki, których jak zwykle zamiast ubywać to przybywa :) Na razie same zdjęcia, film nagrałam, czeka tylko na wielogodzinne załadowanie na youtube, ale już niedługo...
Oto moje zdobycze:


A teraz trochę więcej zdjęć kosmetyków wraz z swatschami, nie wszystkich produktów bo nie każde jeszcze otwierałam i testowałam (bez szczegółowych opisów bo więcej opowiem na temat tych produktów w filmie):

Fluid 3w1, Perfecta

Cień do powiek w kremie, Essence

Bronzer, Essence

Róż w musie, Bell

Korektor , Essence i Balsam po depilacji, Venus

Krem pod oczy, Oriflame i Serum do szyi i dekoltu, Avon

Krem matujący i Maseczka z Orchidei, Eveline 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku