poniedziałek, 4 czerwca 2012

Majowe zakupy

Kolejny miesiąc minął a w mojej łazience niedługo zabraknie miejsca na nowości :) Parę ich się nazbierało, ale ponoć od przybytku głowa nie boli.
Więcej na temat produktów: http://www.youtube.com/watch?v=SSSeY7GCwdY&feature=plcp


Krótko o produktach!
OD LEWEJ:
- Lakier, Lovely Color Mania - 4,99, Rossmann - lakier tworzy smugi i prześwituje, trzeba nałożyć 3 warstwy by pokryć paznokcie - NIE LUBIĘ!!!
- Krem BB (03 Medium), Garnier - 19,99, Rossmann - fajnie pasuje do opalonej skóry, słabo kryje, dobrze wyrównuje koloryt. Krem jest rozświetlający więc mam problem z moją tłustą cerą, ale jak przypudrujemy twarz - JEST DOBRZE!!!
- Skoncentrowane serum do biustu, Eveline - ok. 15zł, Rossmann - serum pięknie pachnie, dobrze sie wchłania a czy pomaga moim piersiom? Hmmm, obwisłych nie mam, więc nie jestem w stanie stwierdzić. Chyba też go nie powiększył.
- Bronzer 001, Astor - ok 35zł, Rossman - piękne opakowanie, pędzelek do bani, nieprzydatny. Niestety można sobie zrobić nim krzywdę :( ale jak nie nałożymy zbyt dużej ilości to jest ok.
- Balsam do skóry suchej i bardzo suchej, L'oreal - ok. 20zł, Rossmann - balsam dobrze się wchłania ale na pewno nie nadaje się do skóry bardzo suchej - do normalnej ok. Ładnie pachnie.
- Balsam samoopalający z drobinkami, Dove - 11,99, Rossmann - produkt przepięknie pachnie na początku, gorzej gdy się wchłonie, balsam nie zostawia smug, dobrze i nienachalnie "opala", przepięknie rozświetla skórę swoimi drobinkami - CUDNY!!!
- Kapsułki, Alterra - ok8zł, Rossmann - kapsułki nie wchłaniają się, muszę nadmiar ścierać chusteczką, raczej nie odmłodziły mnie, NIE KUPIĘ WIĘCEJ!
- Nawilżający krem po oczy, L'oreal - 16,99, Rossmann - krem dobrze się wchłania, fajnie napina skórę wokół oczu. Opakowanie tragiczne - nie dość że szklane to jeszcze nieporęczne :(
- Krem wygładzająco-nawilżający 30+, AA - ok 18zł, Rossmann - krem przepięknie pachnie, zakochałam się, opakowanie tez niezłe, a co w środku? Krem który nie do końca się wchłania (w moja tłustą cerę), nadmiar wycieram w chusteczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku