poniedziałek, 18 lutego 2013

Eveline, Colour Instant, nr 489 - szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci

Za każdym razem kiedy wybieram się do obojętnie jakiego sklepu, obiecuję sobie, że nie wyjdę z niego z kolejnym lakierem do paznokci... Po prostu nie mogę, to już chyba choroba, ale przeważnie mi się to nie udaje! I mimo, że np. wczoraj minęłam półki z lakierami bez kupienia koloru, który wpadł mi w oko, to i tak dzisiaj muszę po niego wrócić, bo nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej kolekcji. 
I tak samo było w przypadku tego lakieru, którego po prostu nie mogłam nie kupić, bo absolutnie skradł moje serce!!! No sami powiedzcie czy nie jest boski:

"Pierwszy w ofercie Eveline Cosmetics. Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci. 
Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas." *

Lakier ten kupiłam w Biedronce za 4,99. Kolor (nr 489) to genialny malinowy róż z fioletowo-niebieskim shimmerem, który w słońcu nieziemsko się mieni.


Lakier umieszczony jest w zwykłej, 12 ml buteleczce z czarną zakrętką, na końcu której znajduje się dość długi i cieniutki pędzelek, który niestety nie ułatwia nam aplikacji lakieru na paznokcie:


Konsystencja lakieru jest bardzo lejąca, przez co osobom niewprawionym w malowanie paznokci, lakier może się wylewać na skórki, dodatkowo krycie przy pierwszej warstwie pozostawia wiele do życzenia. To w połączeniu z cienkim pędzelkiem, przy pierwszej warstwie, daje opłakany efekt - beznadziejne krycie, mazy i nieprecyzyjne pomalowane paznokcie
Jednak kiedy nałożymy drugą warstwę, to humor od razu nam się poprawia, bo krycie jest zadowalające, słabo widoczne są jedynie końcówki (zawsze możemy pokryć paznokcie 3cią warstwą) no i możemy precyzyjniej pokryć paznokcie lakierem. 
Przy 2ch warstwach, kolor na paznokciach jest taki sam jak w buteleczce:


Lakier nawet szybko schnie. Na początku ładnie się błyszczy, jednak po wyschnięciu lakieru ten błysk jakby znika i potrzebna jest warstwa nabłyszczająca. Lakier jest trwały, nie odpryskuje, jedynie na końcówkach, po paru dniach, troszkę się ściera - jak to każdy lakier.

Mimo tego, że są z tym lakierem takie problemy przy pierwszej warstwie to i tak dalej jestem w nim zakochana, no może nie w samym lakierze a w tym kolorze, bo nie mogę się na niego napatrzeć i nawet już inne osoby mi mówiły, że mam na paznokciach przepiękny kolor. 
Mam nadzieję, że lakier w miarę używania zgęstnieje a co do krycia, to po prostu trzeba z nim trochę popracować by uzyskać ładny efekt, ale nie przeszkadza mi to, bo wiem że kolor zabije ten niesmak po jego męczącej aplikacji :)


Tak na prawdę polecam Wam ten lakier, tylko jeżeli go kupicie to przygotujcie się na lekką męczarnię przy pierwszej warstwie, z drugą pójdzie już gładko... :)
* http://eveline.eu/1,29023,Colour+Instant+%E2%80%93+d%C5%82ugotrwa%C5%82y+lakier+do+paznokci.html

POLECAM!!!
MOJA OCENA: 9/10

2 komentarze:

  1. Mam identyczny kolor, ale z Pure Ice. Cudo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o lakierach Pure Ice. Gdzie można je kupić?

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku