niedziela, 24 marca 2013

Makijaż lekki, delikatny i wiosenny paletkami Sleek Storm i Au Naturel

Hello,
wiem że ostatnio zaniedbałam bloga, ale to wszystko przez FanPage na FB, który tworzyłam dla bloga, a miałam z nim małe problemy, ale teraz już wszystko wraca do normy i znowu będę dla Was postować.

A, że dziś za oknem przepiękna pogoda, to postanowiłam zrobić makijaż łatwy, lekki i przyjemny za pomocą 4 kolorów z paletek Sleek Storm i Au Naturel:


Oto jak wykonać ten makijaż:


Mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba:






2 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku