piątek, 15 marca 2013

Przepis na życie - serial TVN

Siedząc ciągle w domu co może innego robić kobieta jak nie sprzątać posprzątany już dom, prać i prasować ciuszki nienarodzonego dziecka, no i oglądać rożne programy i seriale... na szczęście na brazylijskie, ale nasze polskie produkcie.
Obejrzałam już wszystkie możliwe odcinki "Na dobre i na złe", "Rodzinka.pl" a także wszystkie sezony "Kuchennych rewolucji" i "Top Model", więc teraz jestem na bieżąco :)
Ostatnio szukałam jakiegoś nowego serialu, który byłby ciekawy i który by mnie wciągnął. Jakiś czas temu w DDTVN gośćmi były Edyta Olszówka (aktorka) i Agnieszka Pilaszewska (aktorka i scenarzystka), które opowiadały o nowym sezonie serialu "Przepis na życie". Już, kiedy leciał pierwszy sezon, koleżanka zachwycała się tym serialem i mówiła, że warto go oglądać bo nawet jej mąż się wciągnął, ale ja nigdy go nie oglądałam, aż do teraz. Po wywiadzie w DDTVN, poszukałam strony serialu i tak oto wciągnął mnie rewelacyjny serial, taki życiowy, ludzki.


Nie będę Wam streszczała o co chodzi w serialu, powiem jedynie że serial opowiada o perypetiach Anki, która traci pracę w wielkiej korporacji, którą mąż zostawił dla innej, i która na domiar złego jest w ciąży z mężem, który właśnie od niej odszedł!
Aktorzy do tego serialu dobrani są znakomicie, najbardziej lubię grę Piotra Adamczyka i Mai Ostaszewskiej (Andrzej (żabcia) i Beatka) - genialna para! On - pierdoła jakich mało, ona - właściwie nie wiem jak ją nazwać, ale gra świetnie:


Kolejną parą moich ulubieńców w serialu są Mania i Zośka (gruba) - koleżanki z klasy. Właściwie Mania nie jest jakoś nadzwyczajna (ot, typowa 16latka z młodzieńczymi problemami) i gra normalnie, za to Zośka - wulkan pozytywnej energii, uwielbiam ją:


Najbardziej nie lubię w tym serialu głównej bohaterki i obiektu jej uczuć, czyli Ani i Jerzego. Ona jest strasznie mamejowata, nie wie czego i kogo chce, a on jak na razie jest istnym gburem. Nie wiem, ale mam nadzieje że to się zmienia.


Serial jest i śmieszny i smutny a czasami nawet denerwujący, ale na prawdę fajny i warty oglądania. Teksty czasami powalają!
Ja zaczynam dopiero 2 sezon i oglądając kolejne odcinki nie mogę się doczekać kolejnego....



6 komentarzy:

  1. W TV leci już kolejny sezon! Ja też uwielbiam ten serial i staram się oglądać regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zaczełam oglądać dopiero niedawno i tak mnie wciągnął..... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, szczególnie wątek Beatki i Żabci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, uwielbiam ten duet.
      Zapraszam do obserwowania.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku