wtorek, 19 marca 2013

Wiosna, ach to Ty?

Słońce, dodatnie temperatury, powoli budząca się do życia przyroda - bociany, krokusy, przebiśniegi... ja się pytam gdzie to wszystko jest???


I zamiast takiego widoku za oknem jak wyżej, mam taki:


Ludzie, od rana dzisiaj w moim mieście pada śnieg, raz drobniutki raz mega płatki. I mimo, że ciągle siedzę sobie w domu, bez potrzeby nie ruszam się z niego to i tak mam już tego dosyć!!! Nawet na spacer nie można wyjść, bo kleszczy, pada i wieje!!! 
Jedyną oznaką wiosny są koty, które właśnie dzisiaj pierwszy raz usłyszałam, to ich zawodzenie, które niestety działa mi na nerwy :( 
Potrzebuję sił witalnych i słońca!!! Gdzie ta energia do działania, gdzie miliony pomysłów do realizacji? Są zamrożone, jak wszystko w około! 
Jestem jak neptyk, chodzę z konta w kont i nic mi się nie chce, nie wiem za co się złapać. Powinnam wziąć się za pakowanie, ale koszmarnie mi się nie chce! POMOCY!!!
Wy też tak macie?

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku