piątek, 1 marca 2013

Słodki prezent dla maniaczki kosmetyków

Wszyscy na około wiedzą, że mam hopla na punkcie książek i kosmetyków. No i do tego, jak każda kobieta uwielbiam czekoladę, no więc jaki prezent byłby dla mnie idealny?

Mój szwagier ze swoją żoną na Gwiazdkę dali mi prezent idealny, który dopiero dziś otworzyłam, gdyż mam w domu braki w słodyczach, więc jeździłam po każdej szafce i szukałam czegoś dobrego, aż w końcu trafiłam na czekoladowy zestaw do makijażu:


I co Wy na taki słodki prezencik? Na pewno żadna maniaczka kosmetyczna i wielbicielka słodyczy nie pogardziła by takim...! :)

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku