środa, 27 marca 2013

Wibo, Express Growth - lakiery z refleksami (nr. 139 i 140)

Dzisiaj znów będzie post lakierowy, bo chciałabym Wam pokazać i tak dobrze już znane lakiery Wibo Express Growth z refleksami. Są to zwykłe przeźroczyste lakiery z brokatowymi drobinkami w różnych kolorach. 
Ja te lakiery mam już od dawna, jestem nimi zachwycona i często widnieją one na moich paznokciach. 

"Lakier do paznokci z refleksami przyspieszający wzrost paznokci. Dostępnych jest kilka wariantów kolorystycznych m.in z drobinkami niebieskimi, różowymi lub srebrnymi." *

Na chwilę obecną posiadam 2 lakiery - ze srebrnymi i złotymi drobinkami, które są idealnej wielkości - brokat nie za duży i nie za mały. 
Kiedyś miałam jeszcze lakier z drobinkami niebiesko-fioletowymi.


 
Lakiery te są tanie (ok. 6zł) i są na prawdę dobrej jakości. Mam je już od ponad roku, często nimi maluję paznokcie a lakiery kompletnie nie zgęstniały. Kolejnym plusem jest to, że dłuuuugoooo utrzymują się na paznokciach. Jedyny ich minus, to to że ciężko je zmyć, no ale taki już urok lakierów z brokatem.

Ja nigdy nie maluję swoich paznokci jedynie tymi lakierami, gdyż uważam że najlepiej wyglądają jako lakier nawierzchniowy nałożony na intensywne, matowe kolory. Złoty brokat nakładam na czerwony kolor a srebrny na czarny lub granatowy lakier - tak lakiery Wibo Express Growth z refleksami prezentują się najlepiej:


* http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=44007

POLECAM!
MOJA OCENA: 10/10

3 komentarze:

  1. Na ciemnym lakierze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny efekt dość, ale lubię takie lakiery, bo często ratują nudny mani w 5 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na fiolecie prezentuje się idealnie :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku