piątek, 8 marca 2013

Ziaja - różana maseczka młodości z kwasem hialuronowym

Kochani moi,
w tamtym tygodniu maseczki w saszetce nie było, ale teraz postanowiłam to nadrobić. Dziś na tapecie różana maseczka od Ziaji:


Opakowanie maseczki to 7ml saszetka z rowkiem jako otwarcie.
Konsystencja maseczki jest gęsta, nie spływa ani z ręki ani z buzi.
Zapach maseczki jest przyjemny, kremowy aczkolwiek nie przypomina mi to zapachu róż.
Kolor to jasny, budyniowy róż.


Aplikacja maseczki na twarz to sama przyjemność bo maseczka łatwo się rozprowadza i ładnie pachnie. Po ok. 2-3 minutach od aplikacji zaczyna się dość intensywne szczypanie, które trwa do czasu zmycia maseczki z twarzy.
Po ok. 20 minutach maseczka w większej części wchłania się, na jej powierzchni zostaje jedynie lepka warstwa.


Mimo, że podczas trzymania maseczki na twarzy, skóra dość mocno mnie piekła, to po jej zmyciu nie miałam zaczerwienionej skóry.
Po 20 minutach z maseczką postąpiłam tak jak zaleca producent - najpierw resztę wmasowałam w skórę, ale nie mogłam wytrzymać bo została mi na twarzy tłusta warstwa więc resztę zmyłam wacikami nasączonymi ciepłą wodą i nie miałam z jej usunięciem żadnego problemu. Maseczka pod wpływem kontaktu z wodą nie zrobiła się bardziej tłusta, tak jak w przypadku innej maseczki odżywczej, którą kiedyś już Wam pokazywałam.

Gdy osuszyłam twarz ręcznikiem, skóra była miękka i delikatna w dotyku, leciutko rozświetlona i czuć było, że jest bardzo dobrze nawilżona. Przez kolejnych parę godzin nie musiałam aplikować kremu na twarz. Dodatkowo zmarszczki pod oczami jakby leciutko spłyciły się.
Nawet dzisiaj jeszcze moja skóra jest wyczuwalnie miękka i aksamitna w dotyku, a wczoraj nakładałam maseczkę na twarz.

Uważam, że jest to całkiem dobra maseczka, po użyciu której czuć, że działa. Mimo, że jest to maseczka polecana po 30 roku życia, to i tak młodsze dziewczyny mogą ją spokojnie stosować. Wątpię jednak by maseczka nadawała się do skóry wrażliwej z racji tego, że piecze i to dość mocno (ja mam skórę tłustą).

POLECAM!
MOJA OCENA: 8,5/10

Inne recenzje maseczek jednorazowych:
Perfecta Beauty Mask - koktajlowa maseczka S.O.S. - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/perfecta-dax-cosmetics-beauty-mask.html
Lirene Odżywianie - maseczka samowchłaniająca z wit. E i PP - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/lirene-odzywianie-maseczka.html
Oceanic, AA maseczka intensywnie odżywiająca - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/01/oceanic-aa-maseczka-intensywnie.html
Eveline, bioHyaluron 4D - pro-regenerująca, błyskawiczna maseczka żelowa - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/eveline-biohyaluron-4d-pro-regenerujaca.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku