środa, 9 stycznia 2013

Piżama dla kobiety w ciąży

Moi kochani,
jak już powszechnie wiadomo jestem w 23 tc (link do posta http://arkanaurody.blogspot.com/2013/01/ciaza-23-tydzien.html) i coraz bardziej zaczynam się "rozrastać", więc w coraz więcej rzeczy sprzed ciąży wejść nie mogę :(
Już jakiś czas temu kupiłam sobie spodnie ciążowe i płaszcz zimowy dla kobiety w ciąży (link do posta http://arkanaurody.blogspot.com/2012/11/odziez-dla-ciezarnej.html), teraz przyszedł czas na piżamę, którą zmuszona byłam kupić, gdyż moja dotychczasowa, nie podołała powiększającemu się brzuszkowi, bo bluzka piżamy wraz z rosnącym brzuchem, podnosiła się do góry i zawsze w nocy miałam odsłonięte plecy i brzuch, no i gumka od spodni zaczęła mi się wbijać w brzuch, co nie było przyjemne :/

Znowu udałam się do salonu ciążowego w Zielonej Górze (http://www.salonciazowy.pl/) i kupiłam piżamę dla kobiet w III trymestrze ciąży (cena 99,99 zł):



 
Szczegóły:
długość rękawa: długi rękaw
długość spodni: długie
skład: 100% bawełna
skład bluzy: ściągacz, sitodruk
skład spodni: dżersej 
uwagi: pas w spodniach z dodatkiem elastanu
Piżama jest na prawdę dobrej jakości, jest miła w dotyku, a co najważniejsze jest wygodna! Dzięki temu, że ma wszyty szeroki pas idealnie trzyma się na brzuchu, a dzięki temu że bluza jest dość długa, podczas spania nie mamy odkrytych pleców. W końcu mam piżamę z którą nie mam kłopotów :) 
  


8 komentarzy:

  1. Słodka piżama no i ważne,że nie uciska brzuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta piżama :) z pewnością przyda się taka każdej kobiecie w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i najważniejsze, że po ciąży też będę mogła ją nosić. Wystarczy pozbyć się pasa na brzuch :)

      Usuń
  3. dobrze że wygodna no i śliczna przy okazji :) gratuluję maleństwa w drodze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna pidzamka :)) graatuluje ciazy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Nie chciałam kupować takiego typowego ciążowego worka (czyt. koszula nocna :)), ale jak się okazuje, w ciąży można fajnie się ubrać. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Te piżamki to tylko ozdoba dla pięknego brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku