środa, 9 stycznia 2013

Piżama dla kobiety w ciąży

Moi kochani,
jak już powszechnie wiadomo jestem w 23 tc (link do posta http://arkanaurody.blogspot.com/2013/01/ciaza-23-tydzien.html) i coraz bardziej zaczynam się "rozrastać", więc w coraz więcej rzeczy sprzed ciąży wejść nie mogę :(
Już jakiś czas temu kupiłam sobie spodnie ciążowe i płaszcz zimowy dla kobiety w ciąży (link do posta http://arkanaurody.blogspot.com/2012/11/odziez-dla-ciezarnej.html), teraz przyszedł czas na piżamę, którą zmuszona byłam kupić, gdyż moja dotychczasowa, nie podołała powiększającemu się brzuszkowi, bo bluzka piżamy wraz z rosnącym brzuchem, podnosiła się do góry i zawsze w nocy miałam odsłonięte plecy i brzuch, no i gumka od spodni zaczęła mi się wbijać w brzuch, co nie było przyjemne :/

Znowu udałam się do salonu ciążowego w Zielonej Górze (http://www.salonciazowy.pl/) i kupiłam piżamę dla kobiet w III trymestrze ciąży (cena 99,99 zł):



 
Szczegóły:
długość rękawa: długi rękaw
długość spodni: długie
skład: 100% bawełna
skład bluzy: ściągacz, sitodruk
skład spodni: dżersej 
uwagi: pas w spodniach z dodatkiem elastanu
Piżama jest na prawdę dobrej jakości, jest miła w dotyku, a co najważniejsze jest wygodna! Dzięki temu, że ma wszyty szeroki pas idealnie trzyma się na brzuchu, a dzięki temu że bluza jest dość długa, podczas spania nie mamy odkrytych pleców. W końcu mam piżamę z którą nie mam kłopotów :) 
  


14 komentarzy:

  1. Słodka piżama no i ważne,że nie uciska brzuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta piżama :) z pewnością przyda się taka każdej kobiecie w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i najważniejsze, że po ciąży też będę mogła ją nosić. Wystarczy pozbyć się pasa na brzuch :)

      Usuń
  3. dobrze że wygodna no i śliczna przy okazji :) gratuluję maleństwa w drodze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna pidzamka :)) graatuluje ciazy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Nie chciałam kupować takiego typowego ciążowego worka (czyt. koszula nocna :)), ale jak się okazuje, w ciąży można fajnie się ubrać. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Te piżamki to tylko ozdoba dla pięknego brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że są firmy, które myślą o kobietach w ciąży. Ja ostatnio znalazłam świetne body z firmy Gaia i dodatkowo kupiłam sobie biustonosz (mam taki), bo piersi jednak rosną :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odzież ciążowa jest bardzo ładna i nadaje tylko uroku przyszłym mamom. Również przydatny w trakcie ciąży jest kalkulator beta hcg https://plodnosc.pl/kalkulator-beta-hcg gdzie mamy możliwość policzenia sobie prawidłowości rozwoju dziecka. Która mam tego nie chce wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli jakaś pani nie była w ciąży to może czasami tego nie zrozumieć, ale taka piżama to naprawdę bardzo duża ulga dla wszystkich ciężarnych. Mi również pasuje bardzo koszula nocna do karmienia bo już jako młoda matka, muszę co chwilę dać jeść maluszkowi. Więc dlatego taka koszula spełnia wszystkie moje wymagania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Tu trzeba stawiać na wygodę przede wszystkim. Szukając ubrań, bielizny, sprawdźcie sobie firmę https://fashion4.pl i ich propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  11. 38 yr old Executive Secretary Thomasina Vowell, hailing from Maple enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Flying disc. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Diablo. strona

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku