wtorek, 22 stycznia 2013

Prosty a zarazem przepiękny makijaż

Witajcie kochani,
budząc się dziś rano, od razu miałam koncepcję na makijaż. Postanowiłam minimalistycznie pomalować oczy a duży nacisk postawić na usta, tak by wyglądać klasycznie i elegancko.
Kiedy już skończyłam makijaż, od razu się w nim zakochałam i po prostu musiałam go Wam pokazać:


Jest to bardzo, ale to bardzo prosty i szybki makijaż oka, gdzie do jego wykonania użyłam jedynie 3 produktów + pomadka:


Cień, który nałożyłam dużym puchatym pędzlem na cała powiekę, to mocno perłowy, biały cień z Vipery:


Troszkę więcej nałożyłam go na powiekę ruchomą i w wewnętrzny kącik oka. Potem cieniutkim pędzelkiem, tuż nad linią rzęs, zrobiłam kreskę żelowym linerem, a zwykłym czarnym, matowym cieniem zaznaczyłam dolną powiekę. Na koniec wytuszowałam rzęsy tuszem Max Factor (recenzja http://arkanaurody.blogspot.com/2013/01/max-factor-2000-calorie-dramatic-volume.html)

Na koniec usta pomalowałam bardzo intensywną, matową, czerwoną pomadką firmy Zepter (recenzja http://arkanaurody.blogspot.com/2012/12/pomadki-wibo-eliksir-i-zepter-swisso.html):


Oczywiście standardowo pomalowałam brwi i wykonturowałam twarz bronzerem i różem.
Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Właściwie pierwszy raz pomalowałam się w ten sposób... pierwszy ale na pewno nie ostatni.


6 komentarzy:

  1. super makijaż, szczegolnie teraz w zimę nie lubie mieć mocno umalowanych oczum wole stawiać na usta :)))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny, i ta pomadka... :] szkoda że mi nie ładnie w takich kolorach :/
    zostałaś nominowana do The Versatile Blogger, zapraszam jeśli masz ochotę :)
    http://beauty-by-ivette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację.
      Co do czerwonej pomadki, to ja też bardzo długo uważałam że mi takie kolory nie pasują, aż zaczęłam kupować najpierw bardzo tanie pomadki w rożnych odcieniach czerwonego (i zimne i ciepłe), aż w końcu wybrałam taki, w którym wyglądałam idealnie.
      Dobrą metodą na wybranie dla siebie odpowiedniego koloru pomadki, jest przykładanie do twarzy kawałków materiałów w różnych czerwonych odcieniach. Na pewno od razu rozpoznasz w jakim odcieniu czerwieni jest Ci dobrze. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ladny klasyczny makijaż, choc usta bym pomalowała na Twoim miejscu bardziej dokładnie (górna warga), oczka super spokojne a całość bardzo dobrze wygląda! Cieszy mnie też fakt,że mniej obrobiłaś wygładzanie twarzy :) lepiej sie patrzy na kogos naturalnego niż "przesadzonego" z obróbką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za taki pochlebny komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku